dinsdag 5 november 2013

Ruil en Illusie, allebei top! - Swap and Illusion, real pleasures!

Welkom!
~~~~~
Welcome!



In de eerste Lapjes Ruil van Ria kreeg ik dit top pakketje toegestuurd door Ineke uit Valkenswaard.


In Ria's Lapjes Ruil / Charm Swap Ineke swapped these lovely charms with me. Not only charms she sent, as you can see, a beautiful card and enveloppe, too.
If you'd like to take part in Ria's Lapjes Ruil / Charm Swap, feel free to sign up for the next swap in February 2014.
Want more information? I'd  happily share the details with you.

***



Opgetogen laat ik mijn Illusie Top zien.
De borders zitten er aan, met de hand gedaan, zodat ik rek en ruimte hier en daar mooi weg heb kunnen werken. 
Daarna heb ik hem voorzichtig geperst, waardoor de 'lap' prachtig strak trok. Echt top!
Morgen vulling kopen bij Jellie, als zij Open Middag in haar Atelier heeft. 
Ik zal  dan ook meteen maar even een mini latten - dubbel partijtje afwerken, dan kan ik vlot verder en met het doorpitten beginnen.




I proudly present my Illusion top.
Tomorrow I'll buy the batting at Jellie's and get the quilt board basted in her (work)shop, while it's open all the afternoon.
That won't take much time, since the quilt measures only 68 x 80 cm.
Will be great to take it home sandwiched, ready for quilting!

***



Het druilt er weer lekker op los hier, dus ik zoek mijn heil en plezier binnen, wat absoluut geen opgave is.
Een gezellige dag verder gewenst en graag tot ziens maar weer!
~~~~~
Thanks for stopping by; hope to see you soon!


Jeanneke

*

15 opmerkingen:

  1. Prachtige quilt heb je gemaakt, veel quilt plezier.

    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had het al eens gezegd maar de kleur is zooo bijzonder!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is met recht een Illusie! Het lijkt wel of het zweeft boven je achtergrond-geweldig!!!
    Mooie lapjes heb je gekregen met de ruil.
    Succes met het afmaken van je Illusie
    gezellige avond
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kom even bij je buurten. Heb wel steeds gekeken maar niet gereageerd.
    Door jou heb ik me ook opgegeven voor de lapjesruil. Mijn envelop is vandaag gepost. Wat een mooie lapjes heb je gekregen. Mooie kaart,, bijzondere envelop.
    Ik heb van ria vandaag mijn lapjes ontvangen. Ook superleuk en met een quilting jeanetkaart erbij.
    Je illusie is prachtig.
    Ben vorige week bij de stitchers inn geweest. Heb het boek van di ford. Ohhhh... zie zoveel mooie quilts er in staan. Ben er super blij mee.
    Groetjes, ingridr

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een erg mooie top. Ik ben weg van je kleuren.
    Succes met de laatste loodjes.
    Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem helemaal te gek.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat veen prachtige top heb je weer gemaakt.
    De lapjes van de ruil zijn ook erg mooi.
    De top nog even latten en dan maar quilten. Succes.
    Heb je je lapjes uit Oudewater nog ontvangen?
    Quiltgroetjes Leontien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Enjoy your goodies and the quilt looks fabulous.Have a fun week!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is je top mooi geworden! Twee prachtprestaties in een korte tijd want de herinneringsquilt is ook super. Je gaat zo snel en je enthousiasme spat van het scherm af.
    Ik ben benieuwd naar je volgende project want dat zit er natuurlijk aan te komen.
    Hopelijk is jouw dag vandaag minder grijs dan hier.
    Groetjes,
    Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie lapjes zijn het. Je Illusie is prachtig geworden. Je hebt eer van je werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige top is het geworden! Had je hier een patroon van?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Great colors and I love the illusion pattern!

    BeantwoordenVerwijderen