woensdag 6 november 2013

Morgen, overmorgen en daarna

Welkom!



Morgen is er GEEN Zondagssteek Bee.

Mevrouw Zondagssteek gaat dan in Leeuwarden tijdens een workshop van Babette leren, hoe je van een Jelly Roll een quilt in een bijzonder patroon kunt maken.

Ik ga dadelijk mijn tas inpakken en mijn naaimachine aan een laatste inspectie en reiniging onderwerpen.
Ook zal ik alvast een paar spoelen met de benodigde kleuren garen opwinden.
En voor de zekerheid stop ik naast alle andere benodigdheden ook maar een verlengsnoer in de tas, want zoals ik altijd graag zeg:
'Beter mee verlegen, dan om verlegen'.
Jekennieweten.

Morgenochtend de bammetjes voor de lunch smeren en om kwart voor negen kan ik bij Naenke instappen voor een dagje Jelly Rollebollen.
Herma is als lid van de harde kern van de Zondagssteek Bee ook van de partij.
Van Pauline weet ik dat zij komt en verder ben ik erg benieuwd wie er verder nog binnen zullen komen rollen bij Klazien, die voor deze gelegenheid haar huis heeft opengesteld.

***



Vrijdagavond ga ik mijn 'Polaris' Quilt inleveren bij de Volkssterrenwacht Burgum,
voor de expositie waar hij mag hangen.


Een beetje een klunzige foto van de flyer, maar ik kon het niet duidelijker voor elkaar krijgen.

***



Mijn zaterdag heb ik ter beschikking gesteld van de bajesbeurs Holy Stitch in Leeuwarden.



Opgehokt in één cel samen met Jellie, die daar dan haar Quiltkoffer bajes business heeft.
Misschien zien we elkaar daar wel. 
Lijkt me gezellig!

***



Een gezellige avond verder en graag tot ziens!


Jeanneke

*


11 opmerkingen:

  1. Ik heb er zin in, zit ook met verlengsnoer en stekkerdozen ingepakt tot we los mogen! Tot morgen/straks!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat gaat vast gezellig worden. Ik kijk uit naar jullie resultaten.
    Veel plezier morgen Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kom jullie op zoeken in de bajes hoor.
    Tot zaterdag en morgen veel plezier.
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne dag!!!
    Het weer is er naar om lekker binnen te zitten, dus genieten!
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een hoop leuke dingen voor de boeg.
    Ik ga vanmiddag weer naar de bee van ons oude quiltgroepje heb er erg veel zin in. Veel plezier vandaag en zaterdag.
    Quitlgroetjes Leontien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel plezier en dat gaat zeker goed komen.Ook zaterdag veel plezier-'k lees je verslag wel,want ik kan helaas niet komen-veel te druk deze week.
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel plezier. Je hebt je goed voorbereid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wens je heel veel plezier. En daarna even lekker rustig bijkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inmiddels zal je jellyroll al wel verwerkt zijn tot een mooie top.
    Leuk, je quilt tentoonstellen bij de Sterrenwacht.
    En voor zaterdag een fijne dag gewenst.
    Groetjes, IngridR

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het was leuk he Jeanneke !
    Succes morgen in de bajes. Ben je er alleen zaterdag, ik kan dan niet, zondag zal ik proberen er even te kijken.
    Veel plezier !

    BeantwoordenVerwijderen