zondag 3 november 2013

Paradijs bij de daglichtlamp, een Illusie? - Paradise by the daylight lamp; an Illusion?


Welkom!
~~~~~
Welcome!



Nee, niks illusie, maar volle werkelijkheid, vandaag in mijn paradijs in Huize Zondagssteek.
Het is een lust om met de prachtige, donkerblauwe batik die ik afgelopen donderdag kocht voor achtergond, achterkant en bies mijn Illusie compleet te maken.


Making my Illusion really beautiful and complete with the blue batik I bought last Thursday
I am spending this day sewing in my paradise by the daylight lamp, here at the Zondagssteek Residence.

***



Fijne dag verder en graag tot ziens!
~~~~~
 Have a nice day or evening and hope to see you soon!


Jeanneke

*


13 opmerkingen:

  1. Hij wordt erg mooi. Mooie kleurencombinatie.
    Fijne zondag Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie stoffen gebruik je. Hij wordt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met deze donkere kleur steekt je Illusie mooi af!
    Succes en gezellige avond
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er prachtig uit, ik heb deze blauwe ook tussen en om mijn sterren, houd er rekening mee dat er veel rek in deze stof zit, ik waarschuw je maar, dan kun je er rekening mee houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die lamp had je wel nodig vandaag, ik had hem ook nodig vandaag voor mijn Dear Jane.
    Je illusie wordt erg mooi.
    Fijne avond nog.
    Quiltgroetjes Leontien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat je geslaagd bent. Heerlijk, nu kun je weer verder.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor en je hebt met dit grijze weer wel die lamp nodig, hier stortregent het....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige Illusie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat prachtig blauw erbij gezocht! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen