woensdag 13 november 2013

Kerstkaartenruil - Christmas Postcard Swap

Welkom!
~~~~~
Welcome!



In de door Sheila georganiseerde Christmas Postcard Swap ontving ik van Sue in Adelaide, Zuid AustraliĆ«, deze schitterende, zelfgemaakte Kerstkaart met een hoog smulgehalte,
want die onvervalste Christmas Pudding spreekt mij(n smaakpapillen) bijzonder aan.


In Sheila's Christmas Postcard Swap this fab(ric)ulous Christmas Card was made for and sent to and two days ago received by me by Sue.
I love it; I think it's so tasteful... :>)

 *



 Maar dat was nog niet alles, een compleet verwenpakket kwam er uit de envelop rollen, waarvan je een paar dingen op de foto kunt zien.
Dit alles wakkert wel een beetje mijn heimwee naar Australiƫ aan en brengt alle heerlijke herinneringen aan mijn reis daarheen in 2009 weer levendig naar boven
Dubbel genieten dus, nu in Huize Zondagssteek, in vandaag gelukkig zonnig Dokkum.


But, there was more in the enveloppe she spoilt me with, as you can see on the picture above.

***



Mijn kaart voor Sue is ruim twee weken geleden op de post gegaan, maar nog niet bij haar op de mat gevallen.
Hopelijk gebeurt dat nu toch snel.
Zodra Sue mij laat weten, dat hij is aangekomen, zal ik er hier een foto van laten zien.
~~~~~
Sixteen days ago I put my card for Sue in the mail, but it hasn't arrived yet at hers.
Hopefully it will soon.
As soon as Sue lets me know she received it I'll show a picture of it here on my blog.

***



Een gezellige, zonnige dag gewenst en tot ziens maar weer!
~~~~~
Have a nice day or evening and hope to see you soon!


Jeanneke

*

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart. En erg leuk je 1e kerstkaart al binnen te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dit er leuk uit.
    En je eerste kerstkaart binnen! Krijg meteen de zenuwen. Normaal maak ik ze allemaal zelf. Maar ik heb nu al een paar doosjes gekochte kaarten in huis. Maar niet iedereen pikt een gekochte van mij. Moet dus dringend aan de slag. Ohhhh maar mijn lapjes dan....
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk weertje vandaag, ik heb mijn rondje ook al weer gefietst.
    Word daar altijd zo blij van:)
    Leuk, je eerste kerstkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart en heerlijke verwennerijen. Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a sweet post card and all those goodies!!!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke verwennerij! Natuurlijk komt voor ons Sinterklaas eerst nog, maar de kerstvreugde is met deze enveloppe bij jou al een beetje begonnen. Ik hoop dat jouw kaart ook goed overkomt, het blijft altijd een gokje dat opsturen, maar meestal gaat het goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. HI Jeanneke, Your card arrived today, thank you so much it is sweet, I have it on my blog now. Hugs, Sue x

    BeantwoordenVerwijderen