donderdag 7 november 2013

En nu thuis verder...

Welkom!




Deze drie blokken heb ik gemaakt op de Jelly Roll workshop van vandaag.






Ik gebruikte de Jelly Roll 'Aspen Frost' van Moda, die ik een paar maanden geleden van Jellie cadeau kreeg.



Het was een lange dag, gezellig, maar ook behoorlijk vermoeiend.

***



Nu fijn thuis bijkomen en dit project afmaken, in elk geval de top.
En als het even kan voor de Kerst.
Moet lukken, want ik weet nu hoe het in zijn werk gaat.

De 'Blueberry' Bali Pops


die ik in eerste instantie voor deze workshop had willen gebruiken, zijn binnenkort aan de beurt.

***




Gezellige avond gewenst, groetjes en graag tot ziens!


Jeanneke

*

10 opmerkingen:

  1. Je hebt mooie blokken gemaakt, Jeanneke, het was een gezellige dag! Veel plezier met het maken van meer blokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blokken Jeanneke, ben benieuwd naar het eindresultaat ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben zaterdag erg benieuwd,neem je het mee.Ik ben nu al rustig aan het doen.Dan heb ik zaterdag meer energie,ik kijk er echt naar uit.
    Tot zaterdag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je gaat weer als een speer.
    Wat een leuke blokjes heb je gemaakt. Succes met de rest.
    Veel plezier zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooie blokken.
    Slaap lekker Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie blokjes, ben wel benieuwd naar de methode!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke blokken heb je gemaakt op de workshop.
    Veel succes met de andere blokken en een gezellige dag morgen.
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wunderschöne Blöcke hast du aus den Jelly Rolls gearbeitet.
    Liebe Grüße
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen