dinsdag 12 november 2013

De eerste plannen voor 2014

Welkom!





Op donderdag 20 februari 2014, 
van 10:00 tot 16:00 uur,

zal ik in Het Lokaal in Oosternijkerk een workshop Jelly Roll Quilt geven.

Het patroon dat ik er voor heb uitgezocht en in een voorbeeld quilt heb verwerkt, is het
 Double Hourglass Blok.

Zie onderstaande foto



Voor de voorbeeld quilt gebruikte ik  de Jelly Roll
'Barcelona Zen Chic' van Moda.


De kleuren van de Jelly Roll zijn zo echt Gaudí en Barcelona.



Er wordt op de naaimachine gewerkt.
Moeilijk is het niet; ook beginners die op de naaimachine uit de voeten kunnen,
 kunnen deze workshop volgen.

Aanmelden kan tot 19 februari 2014.

De kosten zijn € 35,- per persoon en dat is inclusief koffie, thee en daarbij iets lekkers uit de Zondagssteek keuken.

De belangrijkste benodigdheden zijn een Jelly Roll, een Omnigrid 15 x 30 cm. liniaal,
een rolmes en een goed werkende naaimachine.

Deelnemers genieten bij Jellie  korting op de aanschaf van een Jelly Roll en betalen dan € 50,-

Nadere details ontvang je na inschrijving.

Inschrijven kan per email 

Maar ook persoonlijk aanmelden op de Zondagssteek Bee is natuurlijk mogelijk.

Het maximale aantal deelnemers is bepaald op tien.
Is de belangstelling groter, dan boek ik nog een dag bij en bij minder dan drie aanmeldingen gaat de workshop niet door.


Er zijn nu nog vier plaatsen beschikbaar.

***



Groetjes en graag tot ziens!



Jeanneke

*


12 opmerkingen:

  1. Heel veel succes, mag ik priveles in Grou. Je reiskosten worden vergoed.
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wordt geregeld! In overleg en met alle plezier.
      Groetjes,

      Jeanneke.

      Verwijderen
  2. That is a wonderful quilt for the new year, enjoy making it.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allemaal spelfouten.

    Maar wat leuk dat het toch is gelukt!! Lekker dichtbij. Als je hulp nodig hebt bij de voorbereidingen e.d. kan je me altijd vragen.

    Liefs van ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love these blocks Jeanneke , ver pretty .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee, Jeanneke! En wat heb je een mooi patroontje uitgewerkt. Ik weet zeker dat je een groepje enthousiastelingen bij elkaar zult krijgen. Als je niet zo ver weg woonde zou ik zeker van de partij zijn. Maar samen met mijn naaimachientje zo'n lange treinreis ondernemen zit er niet in. Momenteel komt er niet veel van quilten met drie kleine mannetjes in huis.
    Groetjes uit een zonnig maar koud Nijmegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk quilt ga je maken in je workshop. Daar komen vast veel enthousiatelingen op af. Het gaat mij net als Els.
    'Fijne dag Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Succes met de workshop en wat een schitterend quilt
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je je zojuist geleerde jelly roll techniek over gaat brengen aan belangstellenden in de regio, veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke quilt, maar helaas ik woon te ver weg.
    Succes met je workshop.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat je ook een workshop gaat geven !
    Veel plezier met de voorbereidingen !

    BeantwoordenVerwijderen