vrijdag 11 november 2011

11-11-11


Vanmorgen kreeg ik bezoek van Klaske , een getalenteerd quiltster, die ik ken uit blogland, maar die nota bene bijna bij mij om de hoek blijkt te wonen.
Het was een heel gezellige kennismaking en ik kan van haar nog veel leren, zo getalenteerd als zij is.
Een Klaske Apart!
~~~

This morning Klaske came to visit me. She is a very talented quilter I know from blogland, who IRL happens to live very nearby in Dokkum. And I did not know!
 It was very nice to have her here and I can learn a lot on quilting from her, talented lady as she is!


Vanavond tegen zeven uur kwamen er drie meisjes aan de deur voor Sint Maarten, om hun liedje te zingen. Ze hadden zelfgemaakte lampionnen in de vorm van een gitaar; geweldig leuk.
Later kwam ik er achter, dat één van die meisjes vandaag, op 11-11-11 11 jaar was geworden.
Heel bijzonder.
 Nu zit ik dan voor het eerst een tweetalig kletspraatje te typen en ik weet niet waar het aan ligt, maar het gaat allesbehalve vlotjes. Die tongriem van mij werkt beter dan het toetsenbord :>)
Ik heb in ieder geval gezegd wat ik te zeggen had, al was het niet veel.

 Fijne avond en tot ziens!
 ~~~
 Tonight at about seven o'clock three girls came at the door to sing their Saint Martin's song. They had selfmade guitar shaped lanterns. Really nice and very creative. Later on I found out about one of these girls growing 11 today at 11-11-11. Quite special, isn't it?
Now I am blogging bilingually for the first time; I don't know how come, but it doesn't feel like the words come flowing smoothly from the keys...
My tongue is a better tool than the keyboard, I think.
 Anyway, I shared today's news, although it was not very exciting.


Enjoy your day or evening.
Cheers!

1 opmerking:

  1. Het was inderdaad gezellig, gaan we nog een keer over doen,maar niet overdrijven hoor, het talent valt wel mee , gewoon doen en er komt van zelfs wat moois;-))
    Er zijn bij ons wel 25 kinderen geweest!!
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen