zondag 30 oktober 2022

Kikker

Welkom,

Van de week zag ik in de rest- en faillissementspartijenwinkel 
dit énige boek
met de leukste en de liefste dierengedichten liggen.

Van Bette Westera,
ben ik groot fan van,
en
 het ging na betaling van
 twee hele euro's en vijftig eurocenten
natuurlijk
met mij mee naar huis.


***


De gedichten zijn allemaal formidabel, 
maar omdat ik ze niet allemaal kan tonen,
mag  Kikker van mij nu hier zijn verhaal doen:









***



Een mooie, echte zon-dag gewenst!


Jeanneke

*



1 opmerking:

  1. Eigenlijk geen reactie op die verhaaltje, meer een vraag. Ik las bij Meanqueen dat je het wandelen weer hebt opgepakt. Wat geweldig dat dit weer kan! Ik ben benieuwd of en hoe jij de gelopen kilometers bijhoudt; een stappenteller of een speciaal “ horloge” ? Misschien wel geen van beide? Hartelijke groet uit Almere, Marian Aangeenbrug

    BeantwoordenVerwijderen