donderdag 27 oktober 2022

Het is groei, bloei en smaak wat de pot schaft

 Welkom!

Kijk toch 's aan:
in de vensterbank van 
De Zondagssteek Kottitch



ooit een scharminkeltje
en nu een 
weelderige wolk van een lidcactus.

Ieder jaar een grotere pot,
van het milde voorjaar tot het eind van de zomer
beschut buiten in mijn hofje,
regenwater uit de hemel of de ton
en dan krijg je dít!

Daar word ik wel zó blij van.

***


Gisteren kreeg ik het kookboek van Teunie binnen.
Een fantastisch boek, 
boordevol eenvoudige recepten 
voor smaakvolle gerechten.

Koken met de seizoenen,
haalbaar en betaalbaar
voor 
iedere kok en portemonnee.

Een heerlijk idee,
 in alle, maar zeker ook de huidige, tijden...


***


Bijna drie uur.
Heerlijk weer,
het lijkt wel voorjaar.
Ik moest nog maar eens een toertje gaan fietsen.

Bedankt voor je bezoek
en 
graag tot ziens!

Jeanneke

*

2 opmerkingen:

  1. Hey Jeanneke, we zoeken je voor de reünie van het Maartens
    Ik laat mijn nummer hier achter
    0612214317 Paula Breider

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Paula, wat leuk! Ik zal je snel bellen. Groetjes en misschien tot ziens.

      Verwijderen