woensdag 11 november 2015

WOYWW

Dit dus:


Het zijn de eerste kransjes van een flinke partij die ik wil maken, 
om eind van deze maand op een kerstmarkt te verkopen voor
dit bijzonder goede doel: 

de Big Shopper Kerstactie
van 

***


Ik maak ze...


                                                               
...naar een voorbeeld uit dit boek:


***


Zie je die witte finger press liggen?
Een in mijn Patchwork & Quilt - tijd  aangeschaft
 en veelvuldig aangeprezen
(  overigens zonder daar provisie voor te ontvangen! )
 verdraaid handig hulpmiddel voor het vouwen en gladstrijken 
van stofjes en naadtoeslagen,
maar tegenwoordig kan ik er ook op papier heerlijk mee uit de vlerk voeten.

Die houdt dus zijn vaste plek op mijn werktafel!

*

En de rozen, die ik mezelf cadeau deed,
 voorlopig ook, 
hoop ik
:>)


***


Fijne dag verder
en
graag tot ziens!


Jeanneke

*



4 opmerkingen:

  1. The holiday season is nipping at our heels already! How can that be?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi! Is het papier of stof? Het lijkt me een heerlijk werkje en het Consuminderhuis (wat een geweldig initiatief) zal er blij mee zijn,
    groetjes
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze zijn van stevig papier gemaakt. Misschien dat ik het ook met verstevigde stof ga proberen, maar eerst moet de voorraad papier op :>)

      Verwijderen