vrijdag 13 april 2012

Vrijdag de dertiende

Goedemorgen,
~~~~~
Good morning,


Het is vrijdag de dertiende...
Ik ben in de lappenmand; normaal gesproken dagelijks letterlijk, maar sinds Pasen figuurlijk.
Deze vrijdag de dertiende wordt voor mij een dag om te prutsen met lapjes uit de mand en na te genieten van een fantastische Slotavond van het cursusjaar 2011 - 2012, gisteravond bij Jellie 
 Dus met die lappenmand (en mij) komt het vast dik in orde!

 *******  

Maak er een  vrolijke vrijdag van.
Groetjes!

9 opmerkingen:

  1. Een hele fijne dag met al je lapjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad bij Jellie, het is me vaak net even te ver rijden...misschien een volgende keer.
    veel plezier in de lappenmand ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fijne dag en weekend met alle lapjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een fijne lappendag toegewenst. Hoop dan dat je letterlijk wel erg snel uit de lappenmand komt.

    Groeten Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Rustig aan dan maar even. Beterschap!
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dochterlief was gisteren jarig, dus ik moest Jellie haar avond helaas missen!!
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel plezier met je lappenmand en een fijn weekend,
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben je vrijdag de 13e goed doorgekomen? Jammer dat je je niet optimaal voelt; hopelijk komt je energie gauw weer terug, maar tot die eind: doe maar lekker kalm aan! Je kunt zulke dingen niet afdwingen.
    'n Goed weekend, en lieve groet,
    Marjo B-W
    MBWquilts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen