dinsdag 5 januari 2016

IJsvrij? IJsvrij!

Buitenshuis is het niet bepaald ijsvrij...


Zelfs de buitenmat is een ijsvloertje...


*

Schoondochter belde al vroeg, om mij te waarschuwen, 
want Zoon met de Gouden Handjes was naar zijn werk gereden, 
maar had al gauw rechtsomkeert moeten, en gelukkig ook kunnen, maken
 en was terug naar huis gegleden.

Poppedijn en Heerlijk Ventje hoeven niet naar school:
zij hebben ijsvrij!

***


Ik hoop, dat voor iedereen deze dag gladjes mag verlopen !


Jeanneke

*

8 opmerkingen:

  1. Vanaf 6 uur vanmorgen de Omrop aan om op de hoogte te zijn. Ik blijf vanmorgen eerst maar thuis, de bieb gaat vanmiddag pas open, gelukkig. Wat zullen de kinderen blij zijn met hun vrije dag! Ik ben allang blij, dat ik nie met de auto weg hoef. Je zoon is verstandig geweest, waarom risico lopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij hebben de schaatsen uit het vet gehaald, en samen met de slee een rondje door het dorp gemaakt. Weer eens wat anders 😉.

    Poppedijn vond het prachtig, Heerlijk ventje vond het te koud.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag op Facebook een filmpje komen van Blik op Dokkum.
    Daarin schaatsten ze in de straten!
    Vond het wel mooi om te zien
    Hier bij mij regent het en is het niet glad, ik woon in de Randstad.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Antwerpen : grijze lucht en fris ! zeer ongezellig buiten dus lekker binnen blijven met handwerk/boek en de hond naast en op mijn voeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wilde je al mailen zag net foto's van Lilly op fb voorbij komen,wat een ijs. Leuk als je jong bent. Bij ons hier is er niets aan de hand.
    Jeanneke, je hebt weer mooie foto's gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I'm glad we have no ice on our roads yet, it is very scary

    BeantwoordenVerwijderen