maandag 10 februari 2014

Vrijdag - de - Veertiende - Verjaardags - Valentijns - Verloting



Ter gelegenheid van haar Verjaardag op 14 februari, 
wat toevallig ook nog eens Valentijnsdag is,
heet Mevrouw Zondagssteek, die (toevallig?)  ook nog eens helemaal gek is van alles wat een hartvorm heeft,
 iedereen van harte welkom om in te schrijven voor de verloting van dit kleurige hartjesslingertje




*


Iedereen is welkom, van Acapulco tot Zuidhorn, ik verstuur wereldwijd,
dus wil je meeloten, 
laat dan hier een reactie achter, of stuur een mailtje naar
musselkanaal55[apestaartje]knid[punt]nl


De brievenbus gaat dicht op vrijdag 14 februari 2014 om 07:05 uur.

'Wonderlijke tijd' zul je misschien denken...

Dat is het tijdstip van mijn geboorte.

*


Toen zag het er buiten bij mijn geboortehuis zo uit:


en dit was mijn geboortekaartje:


*


Zeven jaar later kreeg ik mijn eerste Poësie album op mijn verjaardag,
waar mijn vader en moeder natuurlijk als eersten in moesten schrijven


Goud opsnee en goud waard!






*




***



Een fijne dag gewenst en graag tot ziens!


Jeanneke

*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten