donderdag 27 februari 2014

Van een heerlijk Bee - tje drukte...


...viel vandaag te genieten tussen 10:00 en 14:00 uur in het Zondagssteek 'Prikpunt'
aan de Doorvaart.

Tien bezoekers, al dan niet creatief actief, mocht ik welkom heten en desgewenst van koffie of thee voorzien, met daarbij, hoe toepasselijk: 
Kletskoppen :>)


***



Een paar foto's van de projecten die vandaag op tafel kwamen:


Annemieke had dit tasje gemaakt, waar ze dit mooie appliqueerwerk uit tevoorschijn toverde:


Op de twee onderste foto's is het gouden glimmertje in de stof en de vlinders 
een beetje beter te zien.




*




Martine was wel even zoet met het recht op maat snijden van de veertig blokken, die ze vorige week donderdag op de Jelly Roll Quilt workshop had leren maken.

*




En ik besloot vanmorgen om een tweede rol Randjes te gaan borduren.
Net als de eerste, op 10 cm. breed aïda band, maar met andere kleuren.
Welke, dat zal ik nog eens even bekijken, maar ik ben alvast begonnen met het donkere 
steenrood, dat ik oorspronkelijk voor het randgebeuren gekocht had.

***


Het spijt mij erg voor Naenke, dat zij niet kon komen, doordat zij na een zeer ongelukkige val van de onderste traptree haar middenvoetsbeentjes heeft gebroken.

Ik mag toch hopen dat zij eerder dan na de zes weken gips en rust die er voor staan, 
vervoerd kan worden, om ook weer gezellig aan te schuiven voor 'Prik en Praat'.

***


Jellie staat komend weekend op de Hand Hobby Crea Beurs in Assen, 
dus mocht je een doel voor een voorjaarsvakantie - uitje zoeken, 
of het weekend niet door kunnen komen zonder dat ene fat quartertje, of ander quilt noodzakelijks, dan is een ritje naar de TT Hall in Assen misschien een leuke triptip :>)

***


Bedankt voor je bezoek aan Bee en Blog, ik geniet er altijd erg van!
 Groetjes en graag tot ziens!


Jeanneke

*

7 opmerkingen:

  1. En jij wer bedankt voorhet gezellige verhaaltje met fotos. Fijn om van een afstandje mee te kunnen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig toch, zo'n Bee. Met kletskoppen, mmmm heerlijk!!!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd,je Bee groeit steeds groter.Straks zit je helemaal vol.
    Geniet er van

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat er steeds zo veel enthousiaste creatievelingen komen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je zo geniet van je Bee,s, dit keer met kletskoppen en zoveel gasten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een geslaagde dag!
    Heerlijk, kletskoppen!!
    Die hebben we hier niet!
    Toch maar eens zelf bakken.

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen