donderdag 13 februari 2014

Lapjes Ruil februari en de Bee van vandaag

Welkom!


In de februari Lapjes Ruil ontving ik vanmiddag van Mineke een grote envelop met deze tien prachtige lapjes


Zij had er ook nog een stapeltje flinke scraps in dezelfde kleuren bij gedaan.

Ik ga hier binnenkort iemand, die met een zwart-wit-grijs project bezig is,
heel erg blij mee maken :>)

***



De Zondagssteek Bee werd vandaag door drie mensen bezocht.

Naenke:










Ook dit leuke tasje is gemaakt door Naenke.

*




Gea maakt onderzetters.

Het was leuk om Annemieke, de zus van Gea, vandaag ook welkom te kunnen heten.

*


Volgende week is er geen Bee; ik geef dan een workshop Jelly Roll Quilt.

Donderdag 27 februari zit ik om 10 uur weer klaar met de koffie en de thee!

***



Een fijne avond gewenst en tot morgenochtend vroeg;
dan maak ik de gelukkige in de 
Vrijdag de Veertiende Verjaardags Valentijns Verloting bekend.


Jeanneke

*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten