donderdag 13 april 2023

Lammetjes

Na een paar drukke, af en toe enerverende, weken
 liep ik vanavond na het eten 
weer eens een rondje Aalsum.

En kijk nou toch eens, 
waar ik midden in Aalsum op getrakteerd werd:














***


De eerste lammetjes die ik dit jaar zie.

Ik werd er op slag blij van,
kwam met een fris, uitgewaaid hoofd 
en opgewekt gemoed
weer thuis in De Kottitch.


Nu nog even een bakkie T
en dan op tijd de koffer in.

***


Een fijne avond
en
graag tot ziens!


Jeanneke

*


4 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk mooi tochtje was dat zeg, inderdaad om blij van te worden.
    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die boerderij is ook echt schitterend. Die ramen .. prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om zo van de lente te kunnen genieten. Groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, Janneke, ik ben blij dat ik jouw blog heb gevonden over jouw antwoord op de post on Rosemarys blog. Mijn Nederlands is nog heel fris daarom doe ik natuurlijk veel faulten. Maar ik leer. En lez boeken. En praat zo goed als ik kun.
    De lammetjes zijn schattig - de boeren hebben er ook sommige op het moment.

    BeantwoordenVerwijderen