maandag 29 mei 2023



Na een heerlijke week vakantie in Tsjechië, 
waarin alles mooi, fijn, goed en lekker was,
van het weer tot het eten 
en van de reis tot het hotel en het reisgezelschap,
en Praag niet te vergeten,
kwam ik zaterdagavond om kwart voor elf 
weer veilig, vlot en voldaan thuis, waar mijn dochter mij opwachtte.

Dat was een feestelijke thuiskomst,
met ook nog het Pinksterweekend voor de deur.

En Pinksteren.... Tweede Pinksterdag in Friesland....
 betekent:

Fietselfstedentocht! 

Met doorkomst in Dokkum.
Het was prachtig weer,
met veel, heel veel vrolijke, enthousiaste mensen 
op de been en op de fiets.

Het was weer één groot feest
en daar maakte mijn  
o-zohandigmetdesmartphone-dochter
dit korte filmpje van.

Frieser kan het niet
en 
(Oud-)Hollandscher ook niet, met dat draaiorgel erbij.

Heerlijk.


***

En nóg eentje,
met meer soorten fietsen en fietsers


***

Lieve groet vanuit de Kottitch
en 
graag 
tot ziens!





Jeanneke

*


1 opmerking:

  1. Geen foto's van je weekje Tjechie? Lijkt me een mooi land ben er zelf nog nooit geweest.
    groet Coby

    BeantwoordenVerwijderen