zaterdag 7 november 2020

Allenigheid

Welkom!

Nu ik weer vrijuit aan de wandel kan,
loop ik 's morgens mijn rondje Aalsum van zes kilometer uit en thuis.

Vanochtend was dat een rondje met een gouden randje






Net zo goud als op 11 november 2012


maar toen wandelde ik nog niet;
ik fietste alleen.



***


En een jaar geleden, op 9 november, was het behoorlijk mistig





***


Om de allenigheid wat te doorbreken, 
trek ik nu ook 's avonds na het eten en de vaat
de wandelstappers nog een keertje aan.
Voor een rondje bolwerken.

Wat heerlijk toch, dat ik dat (weer) kan doen.

***


Een zonnig weekend gewenst.

Sterkte voor ieder met zorgen of pijn,
want ziek en/of allenig zijn,
of het nu chronisch of coronisch is,
het is nooit fijn.

***


Jeanneke

*


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten