vrijdag 2 oktober 2020

2 oktober

Welkom!


Alweer de tweede van de maand.

2 Oktober.

Tijd voor de maandelijkse update van mijn 
1000 kilometer wandelplan voor 2020.
In september liep ik er 143,
waarmee ik ruim een week geleden reeds
 mijn 1000 kilometerdoel bereikte!

Mijn totaal kwam in september op 1046 kilometer.

***


Om heel andere redenen is 2 oktober voor mij een bijzondere dag.

Het is vandaag 96 jaar geleden, dat mijn vader werd geboren.

In 1997 overleed hij
en 
jaren later maakte ik deze quilt ter nagedachtenis aan hem.

~ Polaris ~


***


 Hier kun je het verhaal achter de quilt lezen:

 https://dezondagssteek-jeanneke.blogspot.com/2017/10/ter-nagedachtenis.html

***


Bedankt voor je bezoek,
een prettige avond en een mooi weekend gewenst
en
graag tot ziens!


Jeanneke

*





1 opmerking:

  1. You are a hero in the walking camp! I remember that quilt, it is lovely. Stay well dear friend.

    BeantwoordenVerwijderen