vrijdag 4 september 2020

1000

Welkom!


Wat een mooie dag was het vandaag, na de plensregen van gisteren.

Vanmiddag, nadat ik mijn rondje Aalsum had gelopen,
 fietste ik langs de Dokkumer Ee naar Burdaard,
om daar bij molen De Zwaluw mijn voorraad volkoren speltmeel
en zwaluw zadenmix aan te vullen.






***


Wie hebben we daar, op het veld voor de molen?











***


Wat heeft die 1000 boven dit bericht nu te betekenen?

Wel, dat zal ik je vertellen:
dit is mijn duizendste blogpost.



Mijlpaaltje wel, dacht ik zo.

***


Een goed weekend gewenst,
groetjes
en
graag tot ziens!


Jeanneke

*

4 opmerkingen:

  1. Het was een heerlijke dag vandaag.
    Wat een leuk beeld is dat van Maarten van der Heijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jou ook een mooi en goed weekend. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met de 1000ste. Ik heb nog een weg te gaan, zit op 360 zag ik.
    Knap van je!

    BeantwoordenVerwijderen