vrijdag 8 november 2019

999

999

Géén alarmnummer,
ook geen 
goededoelenrekeningnummer,
maar uitgerekend
op één kilometer na mijn duizendkilometerwandeldoel bereikt.

Vandaag.

In mijn altijd weer boeiende, verrassende, wonderschone 
leefomgeving:
 Dokkum en omstreken.

Het is volop genieten met dit mooie herfstweer.


 ***


En omdat ik het niet kan laten, 
laat ik nog even twee herfst werkstukjes uit mijn handwerkverleden zien.

Het speldenkussen bewaar ik in mijn Kleine Walhalla 
van
~ De Zondagssteek Kottitch ~  


 En dit blokpuzzeltje was een cadeautje in de kraammand 
bij de geboorte van kleinzoon Heerlijk Ventje in 2012


***


Morgen ben ik van plan de duizend kilometergrens over te gaan.

En ook staat er een fietstocht van twintig kilometer op de rol,
want ik moet weer naar de molen in Birdaard voor 
spelt volkorenmeel, waarvan ik nog altijd zelf mijn brood bak.


Samen met goed, lekker en gezond bewegen (wandelen, fietsen) 
is goed, lekker en gezond eten toch zeker wel de basis van mijn 
gezond, fit, vrolijk en vrij,
dus 
gelukkig voelen.

O, en slanker....
18 Kilo lichter dan toen ik met lopen begon.
Nadat ik in 2010 darmkanker heb gehad, heeft het zeven jaren van veel puzzelen en uitproberen geduurd,
eer met de juiste voeding, zonder chemische gruweldrankjes,
  mijn spijsvertering van begin tot eind lekker en vlot liep.

Al dat wandelen heeft daar ook flink aan bijgedragen.

Het is fantastisch om fysiek zo op dreef te zijn,
me zó gezond te voelen.

***


Dank voor de hartelijke, leuke reacties, hier en via de mail,
bij mijn terugkeer met blog-rebbeltjes.

*
Een fijne avond verder en een gezellig weekend gewenst.

De mensen die weinig fijns en gezelligs mogen beleven,
wens ik sterkte en goede moed.

Graag tot ziens.


Jeanneke

*


4 opmerkingen:

  1. Hoi Jeanneke,
    Wat ben je goed bezig! Ik heb nog steeds bewondering voor je.
    Fijn dat je weer aan het bloggen geslagen bent.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello there, haven't seen you post in ages! Looks like you are living well, I am so happy for you. Take care.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je goed gezond bezig! Op naar de volgende kilometers!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. If you're looking to lose weight then you have to jump on this brand new personalized keto diet.

    To create this keto diet service, certified nutritionists, personal trainers, and professional chefs united to provide keto meal plans that are powerful, convenient, economically-efficient, and delightful.

    From their launch in 2019, thousands of individuals have already remodeled their figure and well-being with the benefits a certified keto diet can give.

    Speaking of benefits: clicking this link, you'll discover eight scientifically-certified ones offered by the keto diet.

    BeantwoordenVerwijderen