dinsdag 26 mei 2020

Halverwege...



...de te lopen kilometers ben ik gisteren gekomen
en
 de loop-tijd is nog niet eens halverwege.

Zo ging ik gisteren met één kilometer over de 500 heen
en 
we hebben het jaar nog niet eens half doorlopen.

Zo, dat voelt en voldoet geweldig.

Zometeen de wandelrok en -stappers weer voor een rondje
Aalsum aantrekken


Af en toe geef ik een extra slinger aan dat rondje, 
zodat ik op 7 à 8 kilometer uitkom.
Dan loop ik door tot Wetsens...


...om daar rechtsomkeert te maken


***


Op huis aan...


...waar mijn Heerlijk Kottitch Hofje
 in
 volle groei
 en 
bloei 
op 
me wacht





***


Een zonnige dag en week gewenst
en 
graag tot ziens!


Jeanneke

*

2 opmerkingen:

  1. I can only imagine how calming your walks can be. The scenery, the wildlife and farm animals make for a great backdrop. Tell me, do you sing to yourself while you walk? Do you wear ear buds and listen to books? I am curious. Your garden is lovely, such a charming respite. Keep walking dear friend. You are an inspiration!

    BeantwoordenVerwijderen