maandag 29 april 2019

Na acht jaar bloggen, heb ik besloten er definitief een punt achter te zetten.

Dit is mijn laatste bericht.

***

Gelukkig en gezond ga ik een nieuwe fase van mijn leven in
en
daar zal geen tijd en ruimte meer zijn voor mijn blog.

*

Het was mooi, gezellig, lief en bovenal creatief,
wat ik allemaal heb mogen ervaren en delen hier bij
~ De Zondagssteek ~

*

Daar wil ik ieder die ooit hier te gast is geweest
heel hartelijk voor bedanken!

*

Veel liefs
en
alle goeds gewenst
vanuit mijn
 Huis 
en 
Hartje 
Zondagssteek!


Jeanneke

***

9 opmerkingen:

  1. Wel jammer, maar ik wens je alle goeds toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Janneke, ik heb jaren genoten van je blogje en wens je alles goeds verder. Hartelijke groeten van Wilma Oud

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello! I was wondering how life was going over there. Glad to hear you have a full life but will miss your online presence. Take great care, love up those grand babies and I will be in touch. (((hugs)))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel liefs en altijd welkom op mijn blogjes he...xxx


    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jeanneke,
    Zo te lezen lijkt het erop dat je stopt om positieve redenen. Toch vind ik het jammer.
    Ik kan natuurlijk heel schijnheilig gaan zeggen dat ik je blogjes ontzettend zal gaan missen, maar dat is natuurlijk helemaal niet zo, omdat ik de laatste jaren nauwelijks meer aan blogjes lezen (en schrijven) toe kom.
    Toch heb ik altijd genoten van je blogjes in je creatieve Nederlands.
    Ik heb je zelfs in het echt ontmoet en daar heb ik je leren kennen als een bijzondere vrouw. Ik heb bewondering voor je kracht en je tevredenheid met kleine dingen.
    Ook als we elkaar niet meer zullen gaan zien, wens ik je nog heel veel geluk in Dokkum en omstreken.
    Groetjes, Ria.
    Als je het leuk vindt om nog eens af te spreken, dan hoor ik dat graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De volgorde in mijn berichtje is een beetje door de war geraakt onderweg.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag lieve Jeanneke. Dankjewel voor het delen van je lieve en mooie en creatieve en soms ontroerende woorden, en voor je hartelijke prive berichtjes, in moeilijke tijden.

    Mooi is dat toch, dat je elkaar virtueel ontmoet, een tijdje samen oploopt, dingen deelt en van elkaar leert, en dan ... ieder weer zijns weegs. Ships that pass in the night.

    Héél veel geluk in de nieuwe fase van je leven.

    Liefs,
    Clarien

    BeantwoordenVerwijderen