woensdag 10 oktober 2018

De Zondagssteek...

...houdt geen week...

 meer
.


Zeven jaar geleden begon ik

~ De Zondagssteek ~

voornamelijk om over mijn creatieve bezigheden te vertellen.

Nu ben ik echter op het . aangekomen, 
dat er niets handwerkerig creatiefs meer te delen of te melden valt,
omdat De Vlerk het definitief af heeft laten weten.

Dat doet pijn
en
dat blijft pijn doen.

In toenemende mate in die Vlerk.

Van dat pijnga ik nu afscheid en afstand nemen,
door een . achter 
~ De Zondagssteek ~  te zetten .

Dank, heel veel dank,
voor alle leuke, gezellige, creatieve, hartverwarmende
contacten en reacties die ik in die zeven jaren  heb mogen leggen en ontvangen!


Oh, oh, nu moet ik zien dat ik er een
 . 

aan brei
...


 Ik denk dat ik dat niet beter kan doen,
 dan met de allereerste brei-foto die ooit
van mij gemaakt is,
op de dag dat ik mijn eerste zondagssteekjes maakte;
je zou kunnen zeggen:
het start. 
van 
~ De Zondagssteek ~


...


Jeanneke


13 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend jammer Jeanneke, vond het altijd zo leuk om je blog te lezen. Ik wens je veel succes in de toekomst en veel gezondheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat je stopt met je blog, ik vond het altijd leuk om te lezen. Zeker over je wandelingen en eiland bezoekjes.
    Ik wens jou en jouw familie alle goede toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb altijd met veel plezier je blogjes gelezen... ook die zonder een handwerkje... Persoonlijk vind ik het erg jammer dat er geen nieuwe zondagsteekjes meer komen maar ik begrijp het van jou kant wel. Ik wens je al het goede toe. Veel plezier met je kleinkinderen en vooral genieten van de dingen die nog wel gaan... zoals die mooie wandelingen die jij maakt. Dank je wel voor het mogen meekijken in jou leven. Een hartelijke groet, Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat naar, dat je door de pijn gedwongen wordt te stoppen met je blog. Ik vond het altijd leuk om je blogjes te lezen. Succes met je wandelingen, zo veel mogelijk naar buiten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer Jeanneke maar begrijpelijk. Ik heb altijd genoten van je blogjes. Geniet van je wandelingen, gezin en kleinkinderen, zij zijn het grootste goed.
    Ik wens je een goede gezondheid.
    Veel liefs Leontien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Jeanneke, ik heb jouw blogs met heel veel plezier gelezen en het is zo jammer dat je door letterlijke pijn nu gaat stoppen met je blog en je creativiteiten. Ik wens je veel sterkte en ook een goed leven verder. Hartelijke groeten van Wilma Oud

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan bij sommige blogs alleen maar anoniem reageren. Ben niet technisch genoeg om uit te vinden waaraan dit ligt, maar ik ben dus Wilma Oud en niet anoniem.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Well Dear Friend, this is truly a milestone of sorts. When I found your blog I was in a deep state of grief after the loss of my son. Your cheerful approach to sharing your information, projects and life were always a positive time for me. I will miss your posts, of course, but we can still touch base in other ways. Take great care, live well and be happy. (((hugs)))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O Neeee...wat lees ik nu...is dit de laatste keer dat ik je lees..!? Er volgt nu een belangrijk . Heb t goed lieverd ! Even een rust .
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sending love and appreciation across the ocean, dear friend. I will miss you. Be well. xoxoxoxoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat naar (zacht uitgedrukt)dat je door pijn je moet stoppen met je blog. Ik wil je alle goeds toewensen en toch ook iets meegeven uit eigen ervaring. Mijn ergotherapeut geeft ook scenartherapie en mij heeft dit zoveel goeds opgeleverd want ik ging soms van ellende naar bed van de pijn kon nog geen aardappel schillen van de pijn. Misschien heb jij er ook baat bij dat zou ik je ook echt gunnen ik heb geen pijn meer in mijn handen. Veel goeds samen met de kinderen en kleinkinders en geniet van alles wat nog wel kan! Heb t goed! Bedankt voor de leuke blogjes. liefs van Mina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alle begrip Jeanneke. Ik hoop dat het je goed gaat en misschien kom je ooit nog eens terug. Ik zal je nog wel mailen af en toe. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Jeanneke wat jammer ... maar ook begrijpelijk.

    Maarre .... een . achter het ene, dat betekent ruimte, en een nieuw begin voor iets anders, toch? Misschien ook wel met een blogje?

    Ik hoop je weer te lezen. En te ontmoeten.

    Tot dan. liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen