maandag 16 april 2018

Over de vloer...

...had ik vrijdagmiddag Wonderwijffie van net één jaar oud,
terwijl haar grote zus Poppedijn het kinderfeestje voor haar achtste verjaardag vierde in het Zeehondencentrum in Pieterburen

*

Ook voor het kleine schatje heeft Oma boekjes en speeltjes binnen handbereik in de boekenkasten staan.






Ze mocht zelf kiezen...



...en pakken...



En...



...dat deed ze goed!


***


Aan het eind van de middag zat ze bijkans gevloerd in de kinderstoel.


Wat kan ik toch ook weer van dít kindje genieten.

En houden!

***



Voor de grotere kleinkinderen én mezelf (!)
kocht ik vorige week dit boek


Voor iedereen dus genoeg te beleven bij Oma over de vloer.

***



Een fijne avond gewenst
en
graag tot ziens!


Jeanneke

*




7 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke leeftijd en wat een schatje! Lekker genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Jeanneke,
    Wat staan de kasten mooi en leuk dat dit schatje zo lekker kan spelen bij Oma.
    Ik heb overigens weer genoten van de Chai Tea, bedankt daarvoor. Toevallig stond ik donderdag zelf voor het schap van de Action maar heb de thee toen toch niet gekocht.
    We spreken elkaar snel weer.
    Groetjes Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a lovely area you have for the Grandchildren, no wonder they enjoy their visits! You are indeed blessed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieffie, wat heerlijk al die boekjes voor de kinderen. Je kunt ze niet vroeg genoeg met boeken in aanraking brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is echt genieten, voor jou en voor je kleinkinderen. Wat staat die boekenkast gezellig zo. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach wat een schatje! Kan me goed voorstellen dat je er van genieten kunt. Ik pas op een kleindochter van net 2 jaar. Zo leuk, elke week weer. Wat fijn zo oma te kunnen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen