maandag 16 mei 2016

Our Beautiful World ~ By the sea




Welkom!
   ~~~~~
    Welcome!


Woord van de Week bij:
~~~~~
Word of the Week at:


is

By the sea / Aan zee

***


Als ik vanuit huis drie kwartier naar het noorden fiets, sta ik op de dijk 




...bij Paesens-Moddergat...


...aan de rand van de Waddenzee...

...met uitzicht op het buitendijkse land...


...met grazende schapen...


...en het (drooggevallen) Wad...


...met in de verte, overzee, de vuurtoren van het eiland Schiermonnikoog.

Voor mij het mooiste plekje in Friesland.





***


Een mooie dag gewenst

en
graag tot ziens!
~~~~~
Have a beautiful day.
Cheers!


Jeanneke

*


http://our--beautiful--world--365.blogspot.nl/

8 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de mooie foto's. Ik kom er ook graag. (mijn moeder is daar geboren) groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful photos!Thanks for sharing in Our Beautiful World.AriadnefromGreece!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. yes yes you are surrounded by beauty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er mooi uit!
    Een droom wens van mij is om ooit vakantie te houden op een Waddeneiland...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schön, die Weite und das Meer, da gefällt es mir auch sehr.
    Schöne Fotos !
    Liebe Grüße
    Ich komme vom Besuch von " OBW "

    http://kreativ-im-rentnerdasein.blogspot.de/2016/05/lost-flower-on-beach.html

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je toch altijd mooie foto's.
    Ik kon vandaag eindelijk reageren, was de hele week niet mogelijk, ik weet niet waarom.
    Groetjes en fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen