donderdag 12 maart 2015

Eerste Creatief Kabaal in Het Hervormd Lokaal...

... Nou ja, ka-baal...

Het viel nogal mee met dat kabaal, 
maar ik wil natuurlijk weer dat het rijmt...

Om tien uur had ik de koffie bruin,


de tafel gedekt met, heel toepasselijk,
 een lopertje van een Cathedral Windows variant,
die voorheen in Huize Zondagssteek schuin bij de trap omhoog hing


en ook de Seven Sisters kregen een mooie plaats op tafel
bij de première / vuurdoop / aftrap van Vaste Prik in deze mini kathedraal.


De deur stond open en ik mocht me verheugen in de komst van vier bezoekers, 
waarvan twee cre-actief.

Eén met de haaknaald...



...en één met de quiltnaald, om de zojuist gevolgde eerste les handquilten meteen maar 
in praktijk te brengen.
Nou, ben je dan bezield en bevlogen, of niet?


Het was erg gezellig; ook de meegekomen peuter is zoet geweest
 en heeft zich heerlijk kunnen vermaken.

***


Ik kijk uit naar de volgende keer.
Dat zal op 9 april zijn.

Welkom van 10:00 tot 15:00 uur!

Wil je je quilt dubbelen met latten, mail mij dan even.
Mijn adres staat in mijn profiel,
dan kunnen we een goede afspraak maken.

***


In mijn quilters brein is het vandaag ook al gaan borrelen
.....


 .....
Wie weet, rolt er een aardig creatief plan uit mijn bovenkamer.
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden; 't is nog maar een idee.

Na de eerste gisting zal ik meer duidelijkheid verschaffen.

Eerst mijn hoofd maar weer eens naar de doodgewone dagelijkse dingen zetten.

Voor nu een fijne avond gewenst en graag tot ziens!


Jeanneke

*

9 opmerkingen:

  1. Ik dacht dat je volgende week zou beginnen.
    Fijn dat je een gezellige dag gehad hebt.
    Ik hoop dat er elke maand meer mensen komen.
    Quiltgroet Leon10

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Trouwens leuk gebouwtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a beautiful setting for your meetings. It is so wonderful to have like minded stitchers in one place with similar goals. Best of luck with this. Wish, wish, wish I could come!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat gaat zeker goedkomen, het moet nog even rond gepraat worden! Wat een heerlijke ruimte!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met het zonnetje er zo bij ziet het er wel heel gezellig uit.
    Toch eens een keertje dan verras ik je en schuif ik ook aan.
    Veel plezier de volgende keer.
    Ben heel benieuwd wat je brain aan het stormen is.

    Groetje,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een prachtige, sfeervolle locatie! Was het maar in de buurt, dan was ik van de partij. Ik zou zo graag dat dubbelen van dichtbij willen zien. Het over de harde grond kruipen met mijn naald en rijggaren gaat mijn knieën steeds meer tegen staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie locatie om zo een gezellige dag samen te hebben
    Fijn weekeinden groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen