vrijdag 21 maart 2014

Het Geheim van Mevrouw Zondagssteek...

...is aanbesteed en wordt van de zomer opgeleverd.

Tot dat moment ben ik als het ware projectontwikkelaar, aannemer, uitvoerder in een duister zaakje, 
daar wind ik geen doekjes om,
 die ik overigens royaal op voorraad heb,
maar die ik graag voor heel andere doeleinden wil gebruiken.

Nu ik weer lekker opgeknlapt ben, ga ik van deze kleurige stapel stoflol een 
quilt maken.


Over een maand of drie hoop ik de quilt verder uit de doeken te doen.

*


Het ontwerp is geheim.
Het enige boek(je) dat ik daar nu over open wil doen
is dat op één van de 5500 patronen hieruit mijn keus is gevallen :>)
Schiet je dus ook niks mee op...


Een mooi werkje voor op de 

***




Fijne dag verder, groetjes en graag tot ziens!


Jeanneke

*

6 opmerkingen:

  1. Nou ja, wat een geheimzinnigheid!!
    Leuk voor jou maar wij kunnen je nu niet volgen……..
    Nou ja, het is niet anders. Veel plezier ermee. Misschien stuur ik je nog wel eens een mail om wat details te horen hihi
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja die is lekker.
    Patroon uit het boek 5500 blokken. Dat kan natuurlijk van alles zijn.
    Je maakt ons lekker nieuwsgierig. Succes natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat en leuk geheim. Je maakt ons nieuwsgierig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je maakt het wel heel spannend Jeanneke.
    De vrolijke stoffen zijn veel belovend, ik wacht dus met spanning af ;)
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je houdt de spanning erin. Ik houd je in de gaten hoor. Leuke stofjes in elk geval.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De stofjes zijn mooi, maar voor de rest moeten we maar afwachten. Jou kennende zal het wel iets moois worden.
    We wachten in spanning af.

    BeantwoordenVerwijderen