donderdag 16 maart 2017

Vanavond...


...Na het eten en de vaat liep ik mijn dagelijkse rondje, 
dat inmiddels, na bijna acht weken, 
uitgelopen is op een knappe toer.

Ik ben nu zover, dat ik al twee keer 'een rondje Aalsum' heb gelopen.
Dat is toch mooi, uit en thuis, zes kilometer.

Tijdens dat rondje Aalsum vanavond genoot ik hiervan:


***


Ik bakte weer een brood, lekker groot.


Dit heerlijks krijgt de kans niet om oud te worden...

Morgenmiddag komt Heerlijk Ventje bij me en die lust wel een paar sneetjes.

En als ik zaterdag ga kijken, hoe Jongste Zoon het maakt in Tilburg,
moet er voor onderweg ook wat te happen mee.

Komt voor de bakker!

***


Fijne avond verder
en 
graag tot ziens!


Jeanneke

*



6 opmerkingen:

  1. Lovely scenery for your walk. Such a nice way to wrap the day!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bezig Jeanneke en dat brood ziet er lekker uit.
    Daar zak Heerlijk Ventjes lekker van smullen.
    Veel plezier zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed van jou en volhouden! Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This post is filled with beauty! Thank you for sharing, Jeanneke! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeanneke,eindelijk kan ik weer je blog lezen.Dankzij mijn nieuwe laptop met aanpassing.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lekker rondje! En zelf gebakken brood yummie!

    BeantwoordenVerwijderen