dinsdag 20 augustus 2013

Vakantiekoffer dicht - Quiltkoffer open!


Welkom!



Nu de vakantiekoffers onderhand wel uitgepakt, gelucht en dicht gedaan zullen zijn, 
gaat  De Quiltkoffer van Jellie  open voor het nieuwe quiltseizoen!
Aanstaande zaterdag, 24 augustus, bent u vanaf 10:00 uur  van harte welkom in haar atelier
aan de Doorvaart 7-IV in Dokkum.
Verdere informatie kunt u hier vinden.

Ik zal op die dag het dubbelen met latten demonstreren.
 's Morgens met mijn Bonte Klosjes Quilt




En 's middags met mijn Blauwe Klosjes Quilt


***



Een fijne avond verder en graag tot ziens; misschien zaterdag?
Lijkt me heel gezellig!

Nu ga ik nog wat toertjes aan mijn regenboog-,
alias EO (volgens derden),
alias pro-homo (volgens andere derden)
-deken haken.

Wat maakt het ook allemaal uit?
Het is voor iedereen straks lekker wegkruipen onder dat ding en
hij geeft in ieder geval kleur aan je dagen dat het een aard heeft,
ongeacht je geaardheid :>)


Ik heb nu 110 toeren gehaakt, 3 x 17 + 4 = 55 gekleurde golfjes.
Het gaat heerlijk vlot en gemakkelijk met die ergonomische haaknaald.


Groetjes!


Jeanneke

*

10 opmerkingen:

  1. pro-homo hahahaha ik kom niet meer bij! Een beetje man (wel of niet homo) voelt zich tegenwoordig toch niet meer bedreigd door paars en roze???? *grijns*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke deken maak je. Heerlijk kleurrijk.
    Succes zaterdag en veel plezier gewenst, maar dat gaat zeker goedkomen.
    Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En die derden zijn toevallig pubers? Het zou een opmerking van hier kunnen zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van die deken word je echt vrolijk, heerlijk die kleuren.
    Allebei je kleine klosjes-quiltjes zijn plaatjes aan het worden.
    Heel veel plezier aanstaande zaterdag.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel plezier zaterdag.
    Wij hebben hier in Makkum de visserijdagen dus ik kom niet bij je langs. Helaas, want ik had het dubbelen wel willen zien.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke quiltjes en wat een schitterend haakwerk

    Fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zien je werkstukken er kleurig uit. Je deken is een plaatje, ik zou er ookw el zin hebben er eentje et maken maar ik ben bang dat het eindresultaat zo zwaar wordt. Maar misschien met acryl valt het wel mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat jammer dat ik te ver weg woon. Ik zou dat dubbelen graag willen zien.
    Heel veel plezier zaterdag.
    Fijne dag .
    Groetjes Leontien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel kleurig en fleurige kleed wat je nu maakt!!!prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeanneke, je bent werkelijk een kunstenares met naald en draad, in welke vorm dan ook.
    En die hemdsmouw in een jaar..... zet die maar in het kwadraat. Ondanks je vlerk en andere ongemakken heb je een tempo waar ik bij lange na niet aan kan tippen.

    BeantwoordenVerwijderen