donderdag 10 augustus 2017

Stap voor stap

Welkom!

Gisteravond heb ik de 700 kilometer op de loop-teller gehaald. 


Bovenstaande foto maakte ik op mijn tweede 'rondje Aalsum', op 16 maart van dit jaar.

Tegenwoordig loop ik dagelijks dat rondje van zes kilometer,
met soms een enthousiaste uithaal naar meer, zoals vorige week op Schiermonnikoog,
toen ik er met Jongste Zoon zomaar zestien onder de zolen door liet lopen.
Wat overigens wel uitzonderlijk was, in alle opzichten.

 Bijzonder toch, waar ik een jaar geleden nog moeite had met een wandeling
 van een half uur in Dokkum.








*

Volharding en elke keer een stapje verder, letterlijk, 
komt je gezondheid in 't lijf en in 't koppie ten goede, 
verlegt grenzen en verruimt je blikveld en vrijheid. 











Is mijn ervaring. 

Ben er erg blij mee.

*

Die 1000 kilometer in 2017 haal ik dus op mijn sloffen.

Bij leven en welzijn... 

Dat wel, natuurlijk!

*

Stap voor stap,
elke dag een straatje...

***


Kleinzoon Hartendief in Nunspeet wordt vandaag 4 jaar.
Zaterdag lopen we uit om het te gaan vieren.
We gaan niet het hele eind lopen...
 Alleen de laatste -wat zal het zijn-
twintig meter, vanaf de parkeerplaats :>)

***


Een mooie dag gewenst.
Groetjes 
en
graag tot ziens!


Jeanneke

*


6 opmerkingen:

  1. Wat goed Jeanneke, die 1000 km haal je makkelijk.
    Gefeliciteerd met kleinzoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Petje af hoor, dat doe je geweldig. Die 1000km doe je op je sloffen.
    Succes met de resterende 300km.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. what a wonderful accomplishment, keep going!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Piep hoedje af!! Prachtprestatie!
    En hop naar dat feestje knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HI! Jeanneke, Lovely photos ,You are good with the walking. From the car park sounds good for me haha . I am starting Pilates class on Wednesday ,so see how I go.

    BeantwoordenVerwijderen