maandag 17 november 2014

Mevrouw Zondagssteek houdt geen week...


...langer de blogstop vol!

***


De paar stappen terug hebben me al heerlijk vooruit geholpen,
al was het alleen maar met de
:>)


want  ik heb het


af!


***


Nu wil ik het doorgeven aan de volgende liefhebber,
die nummer 7 in de rij zal zijn.

Ik doe er een originele  Bolletjesprikker bij cadeau, 
dan kan de gelukkige aangenaam kennismaken met dat
 naar mijn idee en ervaring krimmenele produkt.



Wil je meeloten voor het borduur- en-geef- door-patroon, 
laat dan een reactie onder dit bericht achter, 
of stuur mij een e-mail
via mijn profiel.

De post bezorgt wereldwijd en aangezien ik de post graag aan het werk houd,
is iedereen met een postadres, waar ook ter wereld, 
 welkom om mee te loten.

Op 1 december 2014 om 06:00 uur Nederlandse tijd
laat ik mijn Bolletjesprikker met één welgemikte prik in de deelnemerslijst 
een gelukkige aanwijzen.

***


De Randjes van deze week 
hebben mij ook weer 
een grote portie prikplezier bezorgd.


***



Een fijne dag verder gewenst en graag tot ziens!


Jeanneke

*

24 opmerkingen:

  1. Kom ik hier een tijdje niet, is er heel veel gebeurt. Laat ik het kort houden. Ben blij dat je weer terug bent en ik wens je heel veel gezondheid toe, zodat je zo nu en dan ons toch via je blog kunt laten zien hoe het met je gaat en wat voor moois je maakt.
    En leuk om de rendiertjes terug te zien. Leuk dat je het al hebt gemaakt. Nu kan ik ook meedoen aan de verloting. Sinds kort heb ik zelf een blog, dus zou ik het winnen, kan ik het via mijn blog weer verder verspreiden. groetjes, Brigitta
    momentjevangeluk.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeanneke,wat maak jij me blij je blog weer.Dat is een goed teken,hier weinig tijd om te borduren.Want Willem en zijn gezin gaan in Rypstjerk wonen,dus oma past op en opa helpt met sauzen en verhuizen.
    Tot gauw

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé, wat goed dat jij het af hebt, het is mooi geworden. Het lijkt mij leuk om dit ook ooit eens te maken, maar ik heb de indruk dat dit echt niet wegloopt want het patroontje verschijnt van tijd tot tijs steeds weer op de blogs. hi hi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aan Brigitta Seinen een vraagje: ik wilde op jouw blog kijken maar dan schijn ik mij aan te moeten melden, dus niet voor iedereen toegankelijk?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is dat zo Monica. Ik ben me daar niet bewust van, mijn blog is eigenlijk voor iedereen toegankelijk. Zou je het gewoon nog een keer willen proberen.

      Verwijderen
  5. Hoera,je bent er weer!
    Heb wat problemen met de computer(alles opgeschoond en een beetje teveel-kan niet meer bij de e-mails enz. en ze kunnen ook niet binnenkomen) dus ben blij dat ik weer kan reageren via je blog.
    Doe het rustig aan en pas goed op jezelf!!!
    Je borduurtje is een schatje.
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahah... Dat was nog niet eens een herfststop(je).
    Maar jeetje jij bent ook snel met je borduurwerkje.
    Ik hoef niet meer mee te doen met de verloting maar voor degene die wel mee willen doen. "Het is een superleuk werkje".

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig, je bent er weer! Ik loot graag mee met het borduurtje , wat is die leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je "terug" bent - gezellig weer je verhaaltjes lezen.
    Natuurlijk doe ik (weer) mee met de verloting - ik ga het net zo lang proberen tot ik het win en dit leuke borduurtje ook kan maken (om daarna weer weg te geven).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je weer blogt! Ik doe niet mee aan de loting, heb nog zo veel te borduren!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Blij om iets van je te horen! Lijkt me nu een keer leuk om mee te doen, alleen van die bolletjesprikker snap iknog steeds niets.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat je er weer bent. Ik doe niet mee want ik heb nog heel veel borduur dingen liggen.Doe lekker rustig aan. Je borduurwerkjes zien er geweldig mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk dat je toch weer wat tijd hebt om te schrijven. Je borduurwerk is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Als oud Dokkummer ben ik blij dat je weer van de partij bent. Geniet altijd van je blog met die prachtige foto's erbij als je op stap gaat. Van een bolletjesprikker heb ik nog nooit gehoord. Misschien eens een blogje met uitleg of heb ik die in het verleden gemist ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk dat ik je blog weer kan lezen.
    En wat een prachtig borduurlapje.
    Hartelijke groet,Engelien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Very wonderful stitching!!
    Hugs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hello there. I am very far behind in my emails and blog reading but I did pick out just a few to catch up on this morning. HOpe you are well, embroidery is beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk dat je weer schrijft, geeft niet altijd een gelezen berichtje maar lees het wel.
    Zit met een glimlach op mijn gezicht te type, zo blij ben ik dat je er weer bent.
    Loop niet te hard van stapel maar blijf wel schrijven.

    Groetjes,
    Marga♥

    P.s. borduurtje is erg leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat fijn dat je er weer bent, maar doe rustig aan, denk aan jezelf.
    Je borduurtje is prachtig, ik doe niet mee, maar zou wel graag willen weten waar je die bolletjesprikker koopt. Hij lijkt me heel handig.
    Liefs Leon10

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fijn dat je door gaat, en leuk van de doorgeef-merklap-aktie!

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Blij dat je weer terug bent. Vind doorgeef borduurde ook erg leuk
    Djdoekie

    BeantwoordenVerwijderen