maandag 10 november 2014

Ik doe een paar stappen terug...

...om mijn weg vooruit te kunnen gaan.



De eerste stappen heb ik gezet.

Een volgende stap is mijn besluit
 te stoppen met schrijven
hier op mijn Zondagssteek blog.

Voor hoe lang en of het blijvend zal zijn,
de tijd zal het leren.

***


Voor de deelneemsters aan de Kerstruil blijf ik via e-mail bereikbaar als 'helpdesk'.
Zoals ik het georganiseerd heb, zal ik het ook afwerken.

***


Vanuit Huize Zondagssteek blijf ik een heleboel activiteiten
 in Blogland met belangstelling volgen,
dus ik zeg zoals altijd:
 graag tot ziens!


Jeanneke

*


9 opmerkingen:

  1. Het is voor mij de mooiste tekst die ik ken Jeanneke, de Desiderata, in moeilijke tijden een troost te weten dat het van alle tijden is, de moeilijkheden, dat ze er zoveel jaar geleden al zo mooi over schreven. Jammer dat je stopt, maar het zal een reden hebben, ik hoop dat het je dat oplevert wat je er mee wil beogen. Hartelijke groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik heb een stapje teruggedaan. Ik hoop nu de draad weer wat op te pakken. Ik hoop dat dit ook voor jou geldt. Ik wens je veel succes en hoop toch zo nu en dan wat van je te horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zal je blogjes missen. Maar gezondheid gaat boven alles.
    Hou je haaks.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zal je blogs missen,maar lieve Jeanneke we blijven contact houden hoop ik.
    Heel veel sterkte het is vast een moeilijke beslissing geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. tot ziens lieve Jeanneke, pas goed op jezelf!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het mooie is als je eenmaal je weg gekozen hebt hij toch zomaar en andere kant op kan gaan..wens je het allerbeste toe voor onderweg..xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Soms zijn een paar stappen terug heerlijk. Wellicht tot ziens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geniet van je dierbaren, en de kleine dingen, dat is belangrijker dan een blog! Ik zal je schrijven zeker missen, maar hoop je zo nu en dan toch nog "tegen" te komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Succes met de weg die je nu gaat, fijn dat ik je tegenkwam op mijn pad.
    Het ga je goed. ELza.

    BeantwoordenVerwijderen