dinsdag 21 november 2017

Met 4...

...van de 1000 kilometer die ik in 2017 wil wandelen, 
heb ik vanavond na het eten en de vaat de stand tot vandaag op 913 gebracht.

Mag ik wel een beetje trots op zijn, dacht ik.

Elke dag trek ik de wandelstappers aan, weer of geen weer, en ga op pad.
Overdag doe ik bij voorkeur een rondje Aalsum


en 's avonds, nu het al vroeg donker is, wordt het een rondje bolwerken




 met een uitloop door de Dokkumer dreven.


De laatste tijd standaard hand in hand met de plu, al is een beetje bui goed voor de krullen;
maar een uur of langer kwijt zijn aan een (hemel)watergolf vind ik wel wat overdreven.

Er zijn nog veertig dagen om de laatste 87 kilometers  over te verdelen.
Dat moet toch wel lukken.

***


Ik ga genieten van mijn bakkie T
en 
'Maar buiten is het feest' van  Arthur Japin uitlezen.


Fijne avond
en
graag tot ziens!

Jeanneke

*

6 opmerkingen:

  1. Good for you, I am cheering from here!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Petje af, ik heb er vanmorgen ruim 3 1/2km. opzitten, maar wil het eigenlijk ook elke dag gaan doen.
    Lukt nog niet, maar gaat vast wel een keer lukken.
    Liefs Leontien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. well done, my friend!
    that is no small accomplishment!
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige uitdaging ben jij met jezelf aangegaan!! 1000 km in 1 jaar wandelen wat een doelstelling.
    Ik heb ooit eens een 365-dagen fotoproject gedaan. Was super blij dat het gelukt was. Een volgende uitdaging was om alle knooppunten van het Limburgse fietsroutenetwerk te fietsen binnen 1 jaar. Weer zo'n geweldige uitdaging en een ongelooflijk gevoel als je het laatste knooppunt fietst.
    Daarna heb ik nog dikwijls nagedacht over een volgende uitdaging over een periode van 1 jaar. Er is nooit nog iets concreet uit de bus gekomen.
    Nu ik dit hier bij jou heb gelezen zou het zomaar kunnen dat ik op 1 januari met een nieuwe uitdaging begin :-) ! Bedankt voor de inspiratie!!
    Groetjes, Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ken je van het fotoproject indertijd; vond ik geweldig om te volgen.
      Vandaag, op 18 december heb ik 1025 kilometer vol gemaakt in dit jaar en het is nog niet eens om. Volgend jaar ga ik verder, doe ik het weer. Het heeft me enorm goed gedaan. Ben er van opgeknapt en voel me heerlijk fit op alle fronten.
      Loop lekker mee in 2018, zou ik zeggen!

      Verwijderen
    2. WOWWW, proficiat Jeanneke!!! Ik vind dit echt geweldig van jou. Ik wil dit graag doen omdat ik weet dat dit me goed zal doen zowel fysiek als mentaal. Alleen, ik ben helemaal géén wandelaar. Doe het wel graag maar véél te weinig!! Als ik dit doe zal het zeker te volgen zijn op mijn blog en zal ik zeker vermelden waar ik de inspiratie gevonden heb :-))

      Verwijderen