zondag 8 mei 2016

Our Beautiful World ~ Ceramics

Welkom!
~~~~~
Welcome!


Woord van de Week bij:
~~~~~
Word of the Week at:


is


***


 Mijn keramiek moederbeeldje



heb ik vandaag, Moederdag,
 op de van mijn moeder geërfde naaikist gezet,
bij het schitterende Moederdagboeket dat ik van mijn kinderen kreeg.


***


Even verderop in woonkamer/atelier Zondagssteek
staat dit lieve keramiek beeldje 




***


En in dezelfde kamer hangt deze keramiek 'gum nut',
 souvenir van mijn reis naar Australië in 2009.


***



Een mooie  (Moeder)dag gewenst
en 
graag tot ziens!
~~~~~
Have a beautiful (Mother's)day.
Cheers!


Jeanneke

*


http://our--beautiful--world--365.blogspot.nl/


7 opmerkingen:

  1. Beautiful ceramics.I love that you combined ceramics with Mother's Day! Thanks for sharing in Our Beautiful World!AriadnefromGreece!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love your thin lady - Happy Mother's Day Janneke! Great bouquet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such beautiful pieces of art! Happy Mother's Day!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Really pretty ceramics! Happy Mother's Day. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. They're lovely Jeanneke! Thanks so much for sharing at OBW!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige beeldjes, Jeanneke. En ik had nog nooit van zo'n gum nut gehoord, maar wat mooi is die! Heel speciaal. Dank je wel dat je weer gezellig met ons meedeed bij OBW :)

    BeantwoordenVerwijderen