zondag 24 april 2016

Our Beautiful World ~ Café

Welkom!
~~~~~
Welcome!


Woord van de Week bij:
~~~~~
Word of the Week at:


is

Café

***


Mijn leukste cafébezoek beleefde ik een tijdje geleden gewoon thuis,
toen Poppedijn en Heerlijk Ventje bij mij
met het poppenservies speelden en me 
in Café Zondagssteek verwenden met
een ouderwets 'lekker bakkie'.


The most sweet and wonderful Café popped up a few months ago at my home,
opened by my grandchildren Poppedijn and Heerlijk Ventje,
as they were playing with the mini coffee set 
and offered me the loveliest, sweetest little cup of coffee.
In The(ir) Zondagssteek Café :>)

***


Een mooie zondag gewenst
en
graag tot ziens!
~~~~~
May you all have a beautiful Sunday.
Cheers!


Jeanneke

*

http://our--beautiful--world--365.blogspot.nl/

*

11 opmerkingen:

  1. That is one cute cafe with two cuties, thanks for sharing with us at Our beautiful world!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so wonderful! The kids have so much imagination, we adults should learn from them! Happy Sunday Jeanneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief, daar word je toch heel gelukkig van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is so sweet! I love children's imagination!Thanks for sharing in Our Beautiful World!AriadnefromGreece!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Now this is my favorite type of cafe. What a sweet little event!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief, in zo'n café heb ik ooit thuis gehad.
    Zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo kom je nog eens ergens. Wat een leuk blog! En die haartjes van de kinderen, zo lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. How sweet Jeanneke!! Thanks so much for sharing at OBW!!!

    BeantwoordenVerwijderen