zaterdag 30 januari 2016

Nieuwe Insteek...



Het is nu bijna vijf jaar geleden, 
dat ik als Mevrouw Zondagssteek

*

Mijn motto was, en is nog steeds:
"Elke dag een draadje is een hemdsmouw in een jaar".

Alle dagen, ook op zondag, 
prikte ik er lustig op los en heb zo de wereld aan quilts
 en aanverwante kunstige pronkstukjes gemaakt,
zonder dat mijn naam Zondagssteek eer aangedaan werd!

Waarom ik die naam had gekozen, kun je hier lezen.

***

De tijd is gekomen voor een nieuwe insteek. 

Ik ga van draadjes en zondagssteken, 
die wel degelijk een week bleken te houden,
over op praatjes, die wellicht, 
ook op zondag, 
steek zullen houden.

Waar ik dan graag zelfgemaakte plaatjes 
aan toe wil voegen.

***


Een gezellige dag gewenst
en
graag tot ziens!



Jeanneke

*




5 opmerkingen:

  1. Ik ben heel benieuwd, Jeanneke. Je plaatjes en verhaaltjes zijn altijd leuk om te kijken en te lezen. En heel waarschijnlijk zal er wel eens een keer een klein werkje te voorschijn komen.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Congratulations on 5 years of blogging....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congratulations on 5 years of blogging....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met het 5 jaar bloggen. Ik lees ook je praatjes altijd met veel plezier.
    Lieve groet Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je jubileum, ik hoop dat je nog lang blijft bloggen.
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen