zaterdag 19 december 2015

Vanuit Huize Zondagssteek...

Wens ik eenieder
 een
Zalig Kerstfeest!


De boom staat...


...en de tekening die Poppedijn maakte,
is dit jaar mijn stalletje...


Mijn kinderen en ik hebben elkaar
en
allemaal een dak boven ons hoofd, 
een plek waar we ons veilig kunnen voelen;
eten en kleding
om ons
te voeden, 
beschermen
 en 
verwarmen.

Een zegen.

*

Voor mij is er niets meer te wensen.

Toewensen, ja...

Dat wil ik al deze, 
voor ons soms bijna vanzelfsprekende, 
verworvenheden,
aan hen, 
die dit moeten ontberen.

Want zij zijn er en komen...
al zo lang,
alleen,
 maar ook,
toch
met 
zovelen.

***



Jeanneke

*


9 opmerkingen:

  1. Sluit mij aan bij deze woorden,zo mooi gezegd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, that drawing! It is so filled with whimsy and joy. Your tree is gorgeous too. So lovely to be able to count our many blessings and appreciate them, well done friend. I love to pop in here to see what you are working on and thinking. So glad to have found you years ago via the internet. Best wishes for a joyous season, Jeanneke! Sending light and love across the ocean. xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your tree looks so happy! I had a top ornament just like yours but I cannot find it! Have a very Merry Christmas.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne gezellige kerstdagen, ook wens ik je een gelukkig en gezond 2016 toe.
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi verwoord en ik dank je voor de vele gezellige blogjes die ik mocht lezen en wens jou en je geliefden hele fijne kerstdagen en veel goeds voor 2016 toe. Lieve groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. your tree is perfect as you are....have a glorious dayxx

    BeantwoordenVerwijderen