woensdag 28 oktober 2015

WOYWW ~ 28 oktober 2015

Ja hoor, ik ga ook meedoen met
What's On Your Workdesk Wednesday.

Ik weet niet, of ik elke week iets te melden of te tonen heb, 
maar deze week in ieder geval wel, dus kijk eens aan:



Ik ben kerststerren / sneeuwvlokken aan het maken voor een kerstmarkt 
eind november, 
waar schoondochter en ik samen
creatief leuks uit eigen huiskamer - atelier willen gaan verkopen
 om 
de kerst-big-shopper-actie van 
 te sponsoren
( denk om de klemtoon ... :>) )

***


Vroeger hing ik alles wat ik maakte aan of op hangertjes 
aan het randje boven de suitedeuren, maar aangezien die 
in Huize Zondagssteek ontbreken, ook het randje,
heeft het behang in mijn woonkamer, boven mijn werkplek,
 de eervolle taak 
een en ander op- en ingeprikt te krijgen....
Voor de show en anti kreuk-of-plet.
 De foto is van gistermiddag.


Inmiddels zijn er al drie stervlokken klaar,
vier inclusief de testvlok, linksonder op de foto.

***


Fijne dag verder
en 
graag tot ziens!

Jeanneke

*




7 opmerkingen:

  1. Leuk dat je ook mee doet Jeanneke! Het houdt mij een beetje ´bij de les´ , toch iedere week kijken óf ik bezig ben.....
    De kerststerren zijn prachtig, ga ik zeker ook proberen.
    Wat lief dat je ze maakt voor het consuminderhuis!
    groetjes
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I am so glad that you are enjoying the snowflake pattern. Yours are beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed initiatief en wat een mooie ster/sneeuwvlok.
    Veel succes met jullie aktie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige collectie handwerk! En wat leuk dat je ook meedoet met WOYWW. Da's een tijd geleden dat ik daaraan meedeed... Tijd voor actie :) Veel succes en plezier op de kerstmarkt! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn schattig, de sterren! Een feest om naar te kijken en vast ook wel om ze te maken. Denk dat jullie daar vast heel veel van zullen verkopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So pretty! I wish you had given us a tutorial!!

    BeantwoordenVerwijderen