zondag 18 oktober 2015

Our Beautiful World ~ Gather


( klikkerdeklik )

is vandaag het thema bij:

( klikkerdeklik )
*


Verzamelde haartjes na de eerste knipbeurt van kleinzoon Tijn,
toen drie maanden oud:

November 2013
*


Knijpers verzameld in mijn knijperzak, na het afhalen van de was:

 *


Losse onderdelen bij elkaar gelegd voor mijn dierbare
'In Holland staat een Huis' Quilt
( hier nog een beetje een zootje ongeregeld... )




Onder de geordende blokken schoolden wij, de zes zussen, samen:

Zussendag, November 2011
Een aardig, bijzonder zootje ongeregeld; zo dierbaar...

:>)
***



Een fijne zondag gewenst
en 
graag tot ziens!


Jeanneke

*


http://our--beautiful--world--365.blogspot.nl/

7 opmerkingen:

  1. Totally cool! Thanks for sharing with us at Our Beautiful World!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Every photo made me smile!!! Especially the one with family!!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your photos tell the story. Wonderful! So glad to have found you through Our Beautiful World.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's, vooral die van de zes zussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om te zien; ja het is een superleuke foto van ons zessen! Alle foto's vind ik trouwens leuk!
    XX Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such wonderful photos!! "Hello sisters!" (think you missed me off this one haha!)Thanks so much for sharing them with us at OBW!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie interpretatie van Gather :) Wat leuk om jullie zo bij elkaar te zien, ziet er gezellig uit! Dank je wel dat je met ons meedeed bij OBW!

    BeantwoordenVerwijderen