donderdag 8 oktober 2015

Afgeserveerd, uitgerangeerd?


Niet echt.

Al heb ik mij af en toe, om heel eerlijk te zijn, wel zo gevoeld.

Soms door toedoen van pech, stomme pech, 
en de daaruit voortvloeiende fysieke beperkingen
 (denk aan de Vlerk ).

Ook miscommunicatie / onbegrip in het sociale verkeer
konden mij het gevoel geven afgeserveerd, op een zijspoor gezet,
zo niet uitgerangeerd te zijn.

Ondanks die 'sein- en wisselstoringen' en
 ( misschien wel dankzij ) de noodzakelijke koersveranderingen
 raakte ik nooit echt het spoor bijster, 
gelukkig!

Er is altijd wel aansluiting te vinden binnen je eigen 
activiteiten- en belangstellingsnetwerk,
in eigen land, wereldwijd, maar ook in blogland.

En zo kwam ik Annemiek van Deursen met haar inspirerende

en het

op het spoor.

***


Gisteren kocht ik voor weinig een dagkaart voor een reis met 'het spoor'.


Het is niet mijn portret dat je op het kaartje ziet :>)

Helemaal  Voor de Bakker, zoals dat heet, want aan het 'spoordeelkaartje' 
is een bon gekoppeld voor een lekkertje onderweg.



*

Om dat spoorvoordeeltje helemaal uit te braaien,
heb ik besloten morgen een bezoek te brengen aan Annemiek 
in het Consuminderhuis in Landgraaf.

Dat wordt een hele rit en zit,
maar de persoonlijke kennismaking met Annemiek en haar stichting is,
  wat mij betreft, de reis meer dan waard.

Die reis krijgt voor mij nog meer bekoring,
als hij verloopt zonder sein- en wisselstoring!

***


Een fijne dag gewenst
en
graag tot ziens!


Jeanneke

*


7 opmerkingen:

  1. Heel veel plezier vandaag. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel plezier morgen, ik ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele fijne dag zonder storingen van de NS. Groeten Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spannend! Hoop dat je geen sein- en wisselstoring hebt gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet van je dag en ik hoopdat je een voorspoedige reis hebt, zonder storingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben jij even op een heerlijk superspoor terecht gekomen.... geniet van je tripje en kom met veel verhalen voor ons weer veilig thuis......
    Lieve groetjes van huis tot huis, Anje.

    BeantwoordenVerwijderen