zondag 23 november 2014

Na ettelijke latrelaties...

...die allemaal in dubbel opzicht succesvol zijn geweest,
kreeg ik vandaag een beetje het idee, dat ik voor een
dubbel-tje geboren ben.

Heb namelijk gezellig gelat met de twee Spaghetti Quilts 
van mijn Q-linaire Quilt actie laatst.

Als je Zondagssteek heet en je lijfspreuk is:
"Elke dag een draadje...",
zijn deze beelden van je zondagse dubbel-tjes haast vanzelfsprekend






*


En zo was het gisteren...


*


Morgen is dit weer aan de beurt...




***


Nu kruip ik gauw onder mijn dubbeldikke donsje.

Welterusten voor straks, een goed begin van de nieuwe week gewenst
en graag tot ziens!


Jeanneke

*

6 opmerkingen:

  1. This quilt is just fantastic and love your fabric combo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleur garen!!
    Ik houd wel van de zachte kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet stil gezeten dus, jij kan in ieder geval weer verder.
    veel succes met je merklap. Zal ook wel mooi worden.
    Borduur ze vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor. Weer druk in de weer geweest dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé zo'n quilt heb ik ook een keertje gemaakt. Heerlijk vond ik het dat deze voor de verandering een keer snel klaar was. Maar toen kwam het sandwichen en doorquilten nog.....succes ermee! Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ok weer leuk, die strepen quilt! Je borduurtjes trouwens ook!

    BeantwoordenVerwijderen