zondag 26 oktober 2014

Ruil me Rot... - Can't stop Swapping...

Welkom!
~~~~~
Welcome!



Omdat ik nog stof en ideeën genoeg heb om 
voorlopig op de ruilmarkt actief te blijven,
 heb ik me net weer opgegeven voor

Tot 1 november kun je je aanmelden
door Sheila een e-mail te sturen met je
~ Je volledige naam
~ Postadres
~ E-mailadres
~ Eventueel blogadres

***

Om je een idee te geven van wat er zoal geruild 
werd - wordt - kan worden,
laat ik de Postcards zien die ik ontving in eerdere Swaps bij Sheila





En
die ik zelf verstuurde in die Swaps






Ik durf te beweren:

 Door mee te doen aan deze ruil
val je je beslist geen buil!

***



Een fijne zondag gewenst.
Maar omdat ik weet, dat dat niet voor iedereen weggelegd is, 
wil ik vandaag extra stilstaan bij diegenen, die kampen met zorgen of verdriet
en hen alle goeds en sterkte wensen.

Met lieve groet en graag tot ziens.


Jeanneke

*

4 opmerkingen:

  1. Thank you Jeanekke for mentioning my postcard exchange I hope it will bring some new participants . Your cards are all wonderful, why not share them on the flicker page I provided :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen ren je rot maar ruil je rot. Wat heb je een mooie kaarten gemaakt.
    Succes met weer een ruil, ik houd het maar bij de siggies.

    BeantwoordenVerwijderen