zaterdag 16 augustus 2014

Hier schrijf ik vandaag...


...over wat mij lief is
en
wat mij bezighoudt
en
wat mij inspireert:


Tijn
Hartendief
werd 1 jaar op 10 augustus

*



Nine
Schattebout
 op haar eerste echte fiets,
op 21 mei, haar 3e verjaardag

*



Loni Marije
Poppedijn
 4 jaar,
fietst zonder zijwielen 9 km. naar Oma in Dokkum

*



Robin
Heerlijk Ventje
2 jaar
.......

***



Wat mij vandaag nog meer bezig heeft gehouden, is dit:






***



En terwijl het avondeten in de oven stond, 
werd er aangebeld en kreeg ik
 deze twee Hijumer Hyper courgettes in mijn schorot geworpen.

Ik ging er bijna van uit mijn pan...


 Daar maak ik een heerlijk soepje van,
 een (Quilt)dream van een soepje!

***



Nu ga ik mij op morgen verheugen
als Poppedijn en Heerlijk Ventje 
de hele, lange, lieve dag
 bij de OJEES, 
oftewel
 Oma en Oom J.,
 komen.

Hun vader en moeder gaan voor het eerst ( in lange tijd )
van een hele, lange, lieve dag samen uit genieten.

Dat wordt een eind-van-de-vakantiefeest.
Het begint tussen 07:00 en 07:30 uur 
en 
twaalf uur later worden ze weer opgehaald.

 Dan kan Poppedijn mooi op tijd naar bed, 
want maandag begint de school weer voor haar.

***



Als Schattebout en Hartendief met hun vader en moeder
dan maandagmorgen ook weer veilig en wel thuiskomen 
van vakantie in Zuid-Frankrijk,
kan mijn thuisvakantie niet meer stuk
en hoop ik over een paar weken
aan een nieuw quiltseizoen te beginnen.

***



Een goed, gezellig weekend gewenst en graag tot ziens!


Jeanneke

*


9 opmerkingen:

  1. Wat worden die kleintjes al weer groot.
    Morgen lekker genieten van P en HV.
    Super zo,n lange dag.
    Lieve groetjes Leon10

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sounds like a great family get together! Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet van al dat moois!
    Leuk koosnaampje ;-)
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet lekker je prrachtige kleinkinderen en je kinderen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatten, wat een rijkdom, wat wil een mens nog meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend je randjes, en wat een rijkdom aan kleinkinderen
    Groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een dotten van kleinkinderen, dat is toch een zegen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your grandchildren are beautiful! What a joy to have them near you!

    BeantwoordenVerwijderen