vrijdag 27 juni 2014

Sterrenregen...

...nou ja... regen...
Een mals, weldadig buitje eigenlijk, goed voor (het) stof :>)






Ik hoop, dat dit malse buitje van mij mag bijdragen aan een  stortregen van blokken
die bij de Regenboogboom neer kan gaan kletteren.

***




Ik ga ook gauw naar boven, want Poppedijn en Heerlijk Ventje logeren hier een nachtje.
 Hotel Zondagssteek, ik dus, kan morgen alweer vroeg het ontbijt serveren en een aardig dagprogramma starten
:>)


Welterusten voor straks en graag tot ziens!


Jeanneke

*

7 opmerkingen:

  1. Mooie sterren zijn dat. Geniet van morgen met je twee sterretjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your stars are lovely, have a nice time!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love your stars. Looks so wonderful.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het sterrenstelsel groeit snel. Misschien een domme vraag, maar doe je dit nu met de hand of met de machine? De applicatie bedoel ik. Het ziet er zo regelmatig uit, dus ik zou zeggen met de machine. Maar misschien ook wel weer niet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So cute! I am a fan of starts, any star! Your applique is lovely. Have a wonderful weekend with your little sweeties!

    BeantwoordenVerwijderen