zondag 29 juni 2014

Ik ben bij...

...en blij.

*

Nog even alles op een rij
( Dat gaat weer lekker zo, met de rijmelarij ):

Met het borduren van de Randjes ben ik begonnen op vier rolletjes aïda band,
in vier verschillende kleurencombinaties


*


Van de vier rolletjes Randjes zijn er twee bedoeld
 als cadeautje, ergens dit jaar...

Om het echte verrassingen te laten zijn, zal ik daarom
vanaf vandaag alleen nog bijtje Zondagssteeks bezigheden
en vorderingen wat het randgebeuren betreft laten zien op de rolletjes,
 die bestemd zijn voor de verfraaiing van eigen korf, 
Huize Zondagssteek.

Dat zijn deze:




Wat heerlijk toch;
zo blijf ik bij en blij met al die randjes op een rij
en straks hopelijk nog twee anderen met mij.

***



Hoe deze dag wordt besteed, is helemaal aan mij;
'k heb 'niets' te doen ( wat moet ), ben dus vrij.

Dat maakt bijtje Zondagssteek vrolijk en blij;
Is dat niet pure verwennerij?

*

Een fijne zondag gewenst en graag tot ziens!


Jeanneke

*


12 opmerkingen:

  1. Wat maken ze me blij
    Met die mooie kleuren erbij
    En die motiefjes allerlei

    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn moeder zou gezegd hebben , je kunt echt dichten zonder je hemd op te lichten. Wat is dat altijd leuk, dat dichten van jou.
    Maar je randjes vind ik echt zo mooi. Geniet er van. Degene die zie krijgen zullen er wel heel blij mee zijn.
    Quiltgroetjes Leon10

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is nog lang geen december, gelukkig! Laat eerst de zomer maar komen. Maar jij bent er al helemaal klaar voor.
    Wat leuk al die randjes. Ik laat de mijne liggen tot vanavond onder de voetbal. Maar goed dat ze deze week niet zo moeilijk zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your randjes looks beautiful.

    Greetings, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar gaan twee vast en zeker erg vrolijk van worden, zulke mooie randjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jeanneke. Ze zijn allemaal even mooi. Groeten Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alle 4 zijn ze erg mooi!!!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. These are lovely - beautiful work!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vier op een rij en ook nog allemaal erg mooie kleurencombinaties.

    BeantwoordenVerwijderen