donderdag 23 januari 2014

De Zondagssteek Bee krijgt een Happy Doorstart!

Welkom!



Bijzonder leuk nieuws heb ik te melden en dat is:

De donderdagse Zondagssteek Bee in het Atelier van Jellies Quiltkoffer
zal niet langer opgeschort zijn, maar krijgt een doorstart.

Een Happy Doorstart!

Vanaf volgende week donderdag, 30 januari, zal Bee Happy Herma 
met veel plezier en zolang het nodig is, het stokje van mij overnemen.

Voor verdere informatie over deze 
Zondagssteek Bee Happy Doorstart verwijs ik graag naar 

***



Vanmorgen was er in Huize Zondagssteek een beetje besloten Bee-tje met Gea en Herma.

Gea kon vol trots haar nieuwste top tonen, een harten quilt voor haar één jaar oude kleindochter:


Schatje, nietwaar?

***



Een fijne dag verder, groetjes en graag tot ziens!


Jeanneke

*

6 opmerkingen:

  1. Fijn, Jeanneke, dat geeft vast een hoop rust. Nu zelf opknappen.
    Quiltgroeten Leontien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een doorstart!!! Dat is zoooo 2014.
    Heerlijk, dan kun jij in alle rust even de dingen afwachten die komen gaan en als je weer mee wilt doen? Nou dan doe je gewoon weer mee. Zo gaat dat in het grote leven ook!!!
    Houd je taai he?
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik las dat je niet zo fit bent!
    Wat vervelend is dit!
    Ik hoop dat alles meevalt tijdens je onderzoek en ik wens je veel sterkte!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik wens je heel veel sterkte .

    BeantwoordenVerwijderen