vrijdag 30 augustus 2013

Kussen om te zoenen


Welkom!



Gisteren zag ik bij Marcha van de Quiltster wat je met een Charm Pack en een YoYo-maker voor leuks kunt doen.
Aangezien ik hier boven een stapeltje Charm Packs en YoYo-makers in mijn Kleine Walhalla 'op voorraad' heb, ben ik meteen aan het YoYo'en en naaien geslagen, met dit als resultaat.
Een kussen om te zoenen, voor binnen en buiten





Ik ga er natuurlijk nog meer maken, voorraad genoeg :>), maar morgen staat er eerst weer een reis naar Nunspeet op het programma, naar mijn eigenlijk toch wel veel te ver weg wonende lievelingen.
Ook de voordelige NS dagkaarten heb ik nog op voorraad; komt dat even mooi uit!

Misschien zie ik kans om een kijkje te nemen bij de pas geopende Stitchers Inn in Nunspeet.
Moet eigenlijk wel lukken, want ik kan erheen wandelen, maar ook, hoppetee, zó op de fiets van dochterlief naartoe scheuren.
En als Nine wil, kan ze gezellig mee, in de buggy of achterop.

***



Een heel gezellig weekend gewenst en graag tot ziens!


Jeanneke

*

10 opmerkingen:

  1. Dat ziet er weer ontzettend leuk uit.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zeker een prachtig kussen geworden jeanneke!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super kussen,veel plezier in Nunspeet.
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is inderdaad om te zoenen. Veel plezier morgen.
    Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk kussen, je hebt me op een idee gebracht voor mijn kleindochters nieuwe kamer over een poosje
    groetjes
    Bernadette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kussen heb je gemaakt! Hoop dat je naar het winkeltje geweest bent.
    tot ziens!
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nu wordt ik toch een beetje nieuwsgierig waar dan die stitchers Inn is in Nunspeet, want ik kom geregeld in Nunpseet. mooi kussen trouwens

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo'n leuk kussen. Die ga ik echtnthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kussen.
    En? nog naar de Stitchers Inn geweest? Ik vind het een leuk winkeltje.
    Groetjes, IngridR

    BeantwoordenVerwijderen