donderdag 4 juli 2013

Bee-ldschoon - Bee-autiful

Welkom!
~~~~~
Welcome!



Met Herma, Naenke en Gea was het vandaag weer Bee-regezellig bij de Zondagssteek.
~~~~~
Having the opportunity to admire and work on the Bee-autiful projects of Herma, Naenke and Gea, today at the Zondagssteek Bee was a feast again!


Herma bracht een zelfgebakken Bee-cake volgens een recept uit de Patronen Post...

Met dank aan Naenke, die ons verwende met die mooie quilt tasjes


...en ook haar Illusie quilt mee, die ze wilde dubbelen, wat we samen even hebben gedaan op de latten, die daarvoor altijd klaar en ter beschikking staan in het atelier van 
Jellie.




Herma brought her Illusion quilt to have it board basted, a job we managed to finish in just an hour and a half!

***



Voor alle duidelijkheid wil ik hierbij zeggen dat, mocht je je quilt willen dubbelen met latten, ik je altijd met plezier
 ( en gratis; grijp je kans voor het te laat is! )
wil helpen tijdens mijn donderdagse Bee, die normaal gesproken van 10:00 tot  14:00 uur is, maar ik werk desgewenst net zolang door, tot de klus geklaard is, dus als het een paar uur later zou worden en/of we zouden eerder van start willen gaan, is dat geen enkel probleem.
Je kunt mij mailen om een afspraak te maken op musselkanaal55[at]knid[punt]nl

***



Gea had een schattige kussenhoes gemaakt


Gea's cute pillow cover

***



Naenke kocht achterkant- en randstof voor haar Sterretjes quilt


Naenke's Stars quilt needed a border and a backing, which she was happy to find and buy in  Jellie's Summer Sale.


Ze trof het: Jellie houdt opruiming in haar atelier en morgen op haar laatste Bee voor de vakantie, in Oosternijkerk.
Vanaf zondag 7 juli zal de opruiming in haar webshop van start gaan.



***



Morgen ga ik 's morgens lekker Bee-en bij Jellie in Oosternijkerk, om 's middags vanaf 14:00 uur de honneurs voor haar waar te nemen bij VAKwerk in de Nauwstraat in Dokkum.

Allemaal even gezellig en inspirerend!

Heb je tijd en zin om langs en vooral ook binnen te komen in Oosternijkerk of Dokkum, je bent van harte welkom en het wordt o zo gewaardeerd.

***



Bedankt voor je bezoek, een gezellige dag verder gewenst en graag tot ziens.
Groetjes!
~~~~~
Thanks for reading today; have a nice day or evening and hope to see you soon.
Cheers!


Jeanneke

*



11 opmerkingen:

  1. Wat is de Illusie quilt mooi. Leuke dingen heb je in het vooruitzicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Looks like you had a lovely day! The illusion quilt is fabulous and all those wonderful fabrics! It is so much fun to get with other quilters and create together!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awesome quilts and fabrics.Havea fun day!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet alles er weer mooi uit.
    Soms zou ik willen dat ik wat dichterbij woonde.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat wordt een erg mooie illusue. Prachtig in zwart en rood.
    Je hebt het maar gezellig druk zeg.
    Lieve groet Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je wordt al een echte zakenvrouw hoor.
    Is de opruimingstofjes ook in de Nauwstraat?
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo te zien weer genoeg inspiratie !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb je blog bijgelezen, wat is er veel gebeurd in de afgelopen maand! Mooie quilts heb je gemaakt voor je kleinkinderen, en zo snel! En fijn dat die Quiltdag zo'n succes was. Regelmatig zulke mooie quilts op je bee voorbij zien komen, is ook niet verkeerd! En het allerbelangrijkste is natuurlijk dat je zo positief met je gezondheid bezig bent. Leuk om allemaal te lezen! 'n Fijn weekend gewenst.
    Groet, Marjo B-W

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat was weer gezellig bij jou en zo leuk om dat tasje te krijgen.
    En ik kom langs,weet nog niet wanneer,maar ik kom!!!
    Dat dubbelen aanbod laat ik me niet ontgaan!(lol)
    zonnige dag!
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo jammer dat ik zo ver weg woon. Het klinkt allemaal zo gezellig. Fijne dag nog. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen