donderdag 6 juni 2013

Blokken van Bloggers - Blocks from Bloggers


Welkom!
~~~~~
Welcome!






Graag doe ik een oproep aan mijn mede-Bloggers, om het patroon van een blok in te sturen voor de actie, die Jacqueline begin dit jaar is gestart.
Voor nadere informatie en details kun je terecht op haar blog.

~~~~~

I'd like to bring Jacqueline's great initiative on a Bloggersquilt to your attention.
Hop over to her blog and search under the label 'bloggersquilt' for more information and details.
Wouldn't it be wonderful, if lots of my fellow bloggers from abroad would also send a block for that great goal making it an international / intercontinental  Bloggersquilt?!

Jacqueline's blog is in Dutch, but hopefully you can use a translator to make things clear and understandable.

***




Nu gauw mijn witte was buiten hangen en dan op de fiets naar de Doorvaart voor mijn Zondagssteek Bee.

Een fijne dag gewenst en graag tot ziens!
Groetjes!

~~~~~

Time to hang the laundry out on the lines and after that I'll jump on my bike to open the door for my Zondagssteek Bee('s visitors).

Wishing you all a beautiful day and hope to see you soon!
Cheers!


Jeanneke

*


5 opmerkingen:

  1. Heerlijk he,de was buiten! Gisteren ook gedaan en geslapen als een roos!
    Gezellige Bee vandaag!
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellige bee toegewenst.
    Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat de bee gezellig was. Wat een weer he. Morgen hoop ik veel in de tuin te zitten handwerken.

    BeantwoordenVerwijderen